تردد زائران اربعین در استان کرمانشاه ممنوعیتی ندارد


ساعت: 10:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۲
کد خبر: 1897028

کی خسرو دستغیب گفت: در حال حاضر محدودیت و ممنوعیتی برای تردد زائران اربعین از ستاد اربعین وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کی خسرو دستغیب در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز اظهار داشت: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه باز و ممنوعیت تردد وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ترافیک در جاده های استان کرمانشاه روان است، افزود: ترافیک سنگین اما روان را شاهد هستیم.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: با توجه به آغاز موج بازگشت زائران از اربعین، جاده های استان کرمانشاه در دو مسیر پر ترافیک است.

دسغیب پرترددترین محورهای استان کرمانشاه را صحنه به کرمانشاه و کرمانشاه به اسلام آباد غرب در دو مسیر اعلام کرد.

به گفته رئیس پلیس راه استان کرمانشاه، ایمنی کامل تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه حاکم است.

وی گفت: نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت شبانه روزی برای ارتقای ایمنی زائران با 100 تیم خودرویی، موتورسیکلت و عابر پیاده در جاده ها حضور دارند و آماده خدمت رسانی به زائران هستند.

داسغیب تصریح کرد: در حال حاضر محدودیتی برای تردد زائران اربعین اعلام نشده است و البته طبق تصمیمات ستاد اربعین و ابلاغ آن به استان ها در حال انجام ماموریت های محوله هستیم اما فعلا محدودیت تردد اجرایی نشده است. در استان کرمانشاه

وی خاطرنشان کرد: به بازدیدکنندگان توصیه می شود با توجه به اینکه در مسیر رفت و برگشت مسافت طولانی را طی می کنند و باعث خستگی بدنی می شوند، قبل از رانندگی استراحت کافی داشته باشند و در صورت احساس خواب آلودگی در اولین پارکینگ مناسب توقف و استراحت کنند. تمرکز اولیه و آرامش در هنگام رانندگی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید