ترکیب خلاقیت و دقت در حمله پرسپولیس

4 نفر برای 3 گل

پرسپولیس در نیمه نهایی با نتیجه 3 بر یک هوادار را شکست داد و به فینال جام حذفی راه یافت. گل محمدی در این دیدار عیسی آل کثیر را به عنوان تک مهاجم به میدان فرستاد که وحید امیری در هفته های اخیر پشت سر او بازی کرد و سعید صادقی و مهدی ترابی در سمت راست و چپ قرار گرفتند. بازیکنانی که توانستند روی گل های پرسپولیس تاثیر بگذارند. گل اول پرسپولیس از روی پنالتی توسط ترابی به ثمر رسید. گل دوم را وحید امیری با ضربه ای دقیق به ثمر رساند و گل سوم نیز حاصل پاس عمقی صادقی و ضربه تمام کننده آل کثیر بود. بازیکنانی که در همان زمان و پس از قهرمانی در لیگ برتر هستند، راه را برای تیم خود به فینال جام حذفی هموار کردند.

هفته های جادویی

مهاجمان پرسپولیس در بهترین زمان ممکن اوج گرفتند. مهدی ترابی ستاره این روزهای پرسپولیس تا هفته بیست و یکم این فصل گل نزده بود. ترابی از هفته بیست و یکم تا سی ام 7 گل و 3 پاس گل در لیگ برای پرسپولیس به ثمر رساند. او در جام حذفی هم یک گل زد و دو گل زد. سعید صادقی خرید معروف پرسپولیس تا هفته بیست و پنجم موفق شد روی 3 گل پرسپولیس تاثیر بگذارد. او در 8 بازی اخیر پرسپولیس در لیگ و جام حذفی 4 گل زده و 3 گل زده است. عیسی آل کثیر با حضور در خط حمله توانست مشکل بزرگ تیم گل محمدی را حل کند. عیسی در 6 بازی اخیر 3 گل مهم برای پرسپولیس به ثمر رسانده است. وحید امیری که در این فصل نقش کم رنگی در گل های پرسپولیس داشته است، در دو بازی اخیر این تیم به میدان رفته و اولین گل فصل خود را مقابل نساجی به ثمر رسانده است.

رویارویی هیجان انگیز

آخرین بازی فصل فوتبال ایران فینال جام حذفی بین پرسپولیس و استقلال خواهد بود. استقلالی ها در دو بازی اخیر خود مقابل تراکتور و نساجی 11 گل به ثمر رساندند و مهدی کایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری مهاجمان این تیم در فرم فوق العاده ای هستند. خط هجومی پرسپولیس متشکل از ترابی، امیری، صادقی و آل کثیر در فرم فوق العاده ای قرار دارد و در سه بازی اخیر مقابل گل گهر، نساجی و هوادار 11 گل به ثمر رسانده است. تقابل این دو تیم در فینال جام حذفی می تواند یکی از جذاب ترین دیدارهای سال های اخیر آنها باشد.

دیدگاهتان را بنویسید