تزریق ژل در البرز به زیر 35 رسید / زنان باردار نباید از بوتاکس استفاده کنند


زمان: 5:15 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 1401/04/02
کد خبر: 1878017

زهرا فاضلی گفت: بسیاری از مراجعه کنندگان برای تزریق بوتاکس در البرز زیر 35 سال هستند که به هیچ وجه توصیه نمی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زهرا فاضلی متخصص پوست و مو در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: با گذشت زمان و افزایش سن، چین و چروک ها خطوط شل و پیری در چهره افراد ظاهر می شوند و زیبایی را تحت تاثیر قرار می دهند.

وی ادامه داد: اگرچه این چین و چروک ها ناراحت کننده هستند، اما نمی توانند دائمی باشند.

وی گفت: در دنیای امروز راه های زیادی برای جوان سازی پوست وجود دارد که بهترین و کم استرس ترین آن ها تزریق بوتاکس است.

فاضلی افزود: امروزه تقاضا برای تزریق بوتاکس در کشور به ویژه در استان های تهران و البرز بسیار زیاد است اما 35 سالگی بهترین سن برای تزریق است و برای افراد زیر این سن توصیه نمی شود.

وی ادامه داد: بسیاری از مشتریان تزریق بوتاکس در البرز زیر 35 سال هستند که به هیچ وجه توصیه نمی کنیم.

این متخصص گفت: تزریق بوتاکس در نواحی حالت چهره و احساسات مانند خط اخم، ابروهای افتاده، پنجه کلاغی (چروک در گوشه بیرونی چشم) و خط یازده (11) بین ابروها بهترین نتیجه را خواهد داشت. به طور کلی بوتاکس مناسب ترین گزینه برای خطوط صورت و عضلاتی است که دارای انقباض هستند.

فاضلی با بیان اینکه عوارض بوتاکس نادر است، افزود: با هر بار تزریق به پوست، احتمال کبودی و حساسیت در محل تزریق وجود دارد. سردرد، علائم شبه آنفولانزا و مشکل در بلع گاهی اوقات می تواند عوارض جانبی در روز اول پس از تزریق بوتاکس باشد.

وی گفت: بوتاکس به طور کلی روشی بسیار آسان برای جوانسازی پوست و درمان عوارض است. اما خانم های باردار نباید از بوتاکس استفاده کنند زیرا می تواند منجر به ضعف عضلات صورت و سایر عوارض عصبی شود.به طور کلی افراد 20 ساله نباید بوتاکس تزریق کنند.

وی در خاتمه فصل زمستان را بهترین فصل برای تزریق بوتاکس عنوان کرد و خاطرنشان کرد: تابستان نسبت به فصول دیگر زمان مناسبی برای تزریق بوتاکس نیست. زیرا در این فصل گرما و نور خورشید می تواند کمی آزاردهنده باشد و میزان تورم و کبودی را افزایش دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید