تشکر از رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی از وزارت ورزش و جوانان / درخواست کمک نظری از سجادی


ساعت: 12:20
تاریخ انتشار: 14/05/12
کد خبر: 1811004

رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی از وزارت ورزش و جوانان برای بازگشایی پیست شمشک تشکر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی درباره بازگشایی پیست اسکی شمشک و بازدید از این پیست گفت: جا دارد از لطف و محبت وزیر ورزش و جوانان به جامعه اسکی تشکر کنم. شاهد افتتاح پیست اسکی شمشک بودیم.

وی افزود: الحمدلله چند روز پیش از پیست بازدید کردم و هم مدیر پیست و هم ورزشکاران و مربیان از این وضعیت بسیار راضی هستند. از همه اقوام و همراهی ارزشمندشان در شرکت در جهت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به ویژه آقایان عاصم یوسفی، هدی، ملک نیا و تاج زاده بابت پیگیری و لطفی که داشتند تشکر می کنم. در فصل زمستان فرصت کوتاهی برای بازگشایی مجدد همه شرایط برای بازگشایی پیست اسکی شمشک فراهم کردند تا بتوانیم تمرینات ملی خود را از آنجا شروع کنیم.

وی ادامه داد: ملی پوشان ما در رشته های آلپاین و دوومیدانی تمرینات خود را همزمان در دو بخش مختلف این پیست آغاز کرده اند و حالشان بسیار خوب است. با تشکر مجدد از جناب آقای دکتر سجادی از مسئولین ارشد وزارت ورزش و جوانان و مدیران محترم شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی که ما نیز مانند سایر فدراسیون های ورزشی خانه داشته باشیم و ورزشکارانمان از سراسر کشور کشور شما می توانید با اوقات فراغت و آرامش به یک مکان خاص برسید و از پایگاه تمرینی اینجا استفاده کنید و در روزهای سال از دوره های مربیگری و بازآموزی، اردوهای آموزشی برای تیم ها چه در زمستان و چه گاهی در اواخر پاییز که ما برف داشته باشید یا در تابستان و بهار که تمرینات هوازی و تمرینات بدنی انجام می شود از محل استفاده کنید.

وی افزود: امیدوارم شرایطی فراهم شود که این اتفاق بیفتد و پیست شمشک برای همیشه در اختیار فدراسیون قرار گیرد و بتوانیم به آن به عنوان یک پایگاه اساسی برای توسعه اسکی برای ایران عزیز و جوانان نگاه کنیم. مردم، نوجوانان و علاقه مندان به اسکی قادر خواهند بود.» با مراجعه به این پیست می توانند به سرمایه این ورزش بیافزایند و با تمرینات خوبی که در حال انجام است شاهد درخشش ورزشکاران خوب خود در این رشته در عرصه های بین المللی باشیم. .

دیدگاهتان را بنویسید