تصدیق کارشناس داوری: گل محمدی حق اعتراض به گل هوادار را داشت.

تصدیق کارشناس داوری: گل محمدی حق اعتراض به گل هوادار را داشت.

گلمعلی حمیراد کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره عملکرد داور بازی با پرسپولیس و هواداران گفت: به نظرم حسن اکرمی برای این دیدار مناسب نبود. در مجموع این مسابقه با فوتبال پرسرعت پرسپولیس و هواداران برای قضاوت نیاز به یک داور سریع با گام های بلند داشت. داور این مسابقه به اندازه کافی سریع نبود.

وی ادامه داد: این داور نه تنها سرعت نداشت، بلکه کوتاه ترین بازیکنان دو تیم به نظر می رسید!

داور قدیمی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: وقتی میانگین قد بازیکنان دو تیم بالای 178 یا 180 سانتی متر باشد نیاز به یک داور قدبلند در زمین است تا همه صحنه ها و توپ ها را در هوا خوب ببینند. اما به طور کلی این داور برای این مسابقه است، مناسب نبود.

کارشناس داوری درباره صحنه مشکوک نیمه دوم قبل از گل هوادار توضیح داد: گل محمدی حق اعتراض به این صحنه را داشت اما خطای بازیکن پرسپولیس روی دروازه هوادار هم تاثیر داشت چرا که اگر فرجی این اشتباه را برعکس نمی کرد. ، هدف علامت گذاری نمی شود.

حمیراد گفت: بله! قطعا بازیکن هوادار به پای بازیکن پرسپولیس ضربه زد و این می توانست با خطای عادی داور و ضربه ایستگاهی به سمت دروازه هواداران همراه باشد اما داور اشتباه کرد و اشتباه را نگرفت که البته منجر به یک خطا شد. گل برای تیم میزبان

وی خاطرنشان کرد: به طور کلی هر مسابقه فوتبالی با حوادث مختلفی همراه است که برخی از آن ها مربوط به داوری است. امیدوارم از این به بعد کمتر شاهد اشتباهات در مسابقات فوتبال کشورمان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید