تصمیماتی برای حل مشکلات بازار گرفته خواهد شد

ساعت: 18:01
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802135

معاون اول رئیس جمهور گفت: در جلسه ای با حضور مسئولان اجرایی مربوطه برای رفع مشکلات بازاریان تصمیم گیری می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمد محبر، معاون اول رئیس جمهور در حاشیه بازدید سه ساعته خود از بازار بزرگ تهران، حضور خود در این بازار را به منظور آشنایی با وضعیت موجود و مشکلات ساختاری بازارها و مشکلات ساختاری بازارها دانست. بازار تهران مشکلات امنیتی و تجاری زیادی دارد و ما با مالیات و ارزش افزوده کارتخوان هایی که برای حل این مشکلات دنبال می کنیم مشکل داریم.

مخبر در پاسخ به سوال خبرنگاری که چه زمانی باید مشکلات مطرح شده از سوی بازاریان را حل کرد، گفت: معمولا پس از بازدیدها جلساتی تشکیل می دهیم و برای رفع مشکلات برنامه ریزی می کنیم. برای رفع این مسائل جلسه ای با ستاد اجرایی مربوطه تشکیل می شود تا مسائل حل شود.

وی همچنین با ابراز امیدواری نسبت به مشکلات و مشکلات مودیان و کارتخوان ها خاطرنشان کرد: در جلسه ای که در این راستا برگزار می شود، با کمک دستگاه های اجرایی به مسائل و مشکلات مربوطه رسیدگی خواهد شد.

معاون اول رئیس جمهور در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر تاثیر بازدیدهای محل، گفت: این بازدیدها بسیار مهم است چرا که ما به خوبی از مسائلی مطلع هستیم که ممکن است بدون بازدید از جزئیات از آنها مطلع نباشیم.

وی افزود: اولین بازدید مربوط به صف های طولانی مرغ و تخم مرغ و تخلفات مربوط به آن بود. این بازدید انجام شد و موضوعات مرتبط طبق برنامه ساماندهی شد. بیا تصمیم بگیریم امروز هم همینطور است، ما برای حل مشکلات تلاش می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید