تصمیم جدید مهدی تاج برای تیم ملی; تاج دوباره بادبان عوض کرد

تصمیم جدید مهدی تاج برای تیم ملی;  تاج دوباره بادبان عوض کرد

به نظر می رسد رئیس فدراسیون فوتبال در هفته های اخیر به این نتیجه رسیده است که از مربی داخلی در کادر فنی تیم ملی استفاده کند و از آنجایی که مربی مورد نظر او در تیم ملی در تیم باشگاهی فعالیت می کند. او تصمیم گرفت یک مربی موقت برای تیم منصوب کند. تیم ملی باید انتخاب کند که از روز فیفا در فروردین ماه استفاده کند و بعد از پایان لیگ سرمربی دائمی تیم ملی را انتخاب کند. وزیر ورزش و جوانان با اجرای این طرح در تیم ملی مخالفت کرد.

به نظر می رسد با مخالفت وزیر ورزش و جوانان با طرح اتحادیه فوتبال; مهدی تام تغییر خط داد و قصد دارد دوباره مربی خارجی برای تیم ملی انتخاب کند.

او در مصاحبه امروز خود از مربی برجسته تیم ملی صحبت کرد و مطمئناً مربی خونه به خونه نمی تواند مربی برجسته یا همنام تیم ملی باشد.

مهدی تاج در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: در زمینه تیم های ملی بزرگسالان و امید، کادرفنی این دو تیم انجام شده و امیدواریم. که بتوانیم در اسرع وقت کادر فنی دو تیم را مشخص کنیم و از مربیان برجسته استفاده کنیم.بیایید پیروز شویم و برای بازی های تدارکاتی برنامه ریزی کنیم.

چند روز پیش برخی سایت ها از حضور هکتور کوپر در تیم ملی خبر دادند اما این خبر به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال تایید نشده است.

از مصاحبه امروز مهدی تاج مشخص است که او به تنهایی تیم ملی را انتخاب نخواهد کرد و انتخاب سرمربی تیم ملی با خرد جمعی انجام می شود و باید منتظر ماند و دید نتیجه خرد جمعی چیست. خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید