تصمیم دولت برای تسریع در اجرای پروژه های مربوط به احیای دریاچه ارومیه


ساعت: 18:45
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839596

جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح های اولویت دار استان آذربایجان غربی ظهر امروز به ریاست معاون اول رئیس جمهور در نهاد ریاست جمهوری با تاکید بر تکمیل و اجرای طرح های محرومیت زدایی در این استان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ظهر امروز (سه شنبه) جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح های اولویت دار در استان آذربایجان غربی به ریاست محمد محبر معاون اول رئیس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

در این جلسه با اشاره به درخواست ها و لهجه های رئیس جمهور در خصوص احیای دریاچه ارومیه، مقرر شد پروژه های مربوط به احیای این دریاچه در اسرع وقت اجرایی شود.

در این دیدار معاون اجرایی رئیس جمهور، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ورزش و جوانان، راه و شهرسازی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم و تحقیقات و فناوری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری، استاندار آذربایجان غربی، معاونان و کارکنان دستگاه های متبوع و استانی. شد.

همچنین در این جلسه بر لزوم اجرا و بهره برداری هر چه سریعتر از پروژه های گردشگری، انرژی، ورزش و جوانان، خانواده و بانوان، صنعت، کشاورزی، آموزش، بهداشت، درمان و زیرساخت های استان آذربایجان غربی، تاکید شد. ایجاد اشتغال و توسعه و آبادانی این استان را برجسته کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید