تصمیم عجیب رضا کوچانژاد یک روز جدید

تصمیم عجیب رضا کوچانژاد

هفته گذشته سایت ترانسفرمارکت مدعی شد که رضا کوچانژاد که مدتی است بدون تیم بوده خداحافظی کرده است. اما مهاجم سابق تیم ملی ایران این ادعا را تکذیب می کند.

آخرین تیمی که در این مهاجم 34 ساله حضور داشت، تیم زوله هلند بود که گوچی در 34 بازی 16 گل برای این تیم به ثمر رساند اما سپس با سرمربی تیم درگیر شد.

کوچانژاد در یکی از مسابقات به تعویض او اعتراض کرد و سرمربی با او درگیر شد. حتی هت تریک گوچی هم نتوانست او را به ترکیب اصلی بازگرداند.

وقتی دید مدتی است خبری از این بازیکن نیست به این نتیجه رسید که از فوتبال خداحافظی کرده است. اما کوچان نژاد این خبر را تکذیب کرد و گفت: خبر دقیقتر این است که در اروپا از فوتبال خداحافظی کردم اما از فوتبال نه. هدفم این است که یک بازی در لیگ ایران را تجربه کنم و به امید خدا روزی به ایران بیایم. البته در حال حاضر هیچ چیز مشخص نیست. همه چیز به وضعیت کووید-19 و آنچه ممکن است در آینده رخ دهد بستگی دارد. من هرگز به طور رسمی از طرف خودم خداحافظی نکرده ام و برای بازی فوتبال ایران این کار را نخواهم کرد.»

این می تواند خبر خوبی برای همه تیم های مبارز و ثروتمند لیگ باشد. گوچی پیش از این از پرسپولیس و چند تیم دیگر در لیگ پیشنهاداتی ارائه کرده بود اما ترجیح داد تا جایی که امکان دارد در فوتبال اروپا ادامه دهد. حالا در سن 34 سالگی به نظر می رسد دوران لیگ های اروپایی به پایان رسیده است و این بازیکن متقاعد شده است که پس از بازی در لیگ های مختلف مانند هلند، بلژیک، استرالیا، قبرس و حتی کویت در کشور خود نیز تجربه خواهد کرد. فوتبال باشگاهی . .

گوچی می گوید: خدای ناکرده اگر وضعیت کرونا بهتر شود، می خواهم در ایران هم بازی کنم. امکان ندارد در تمام دنیا بازی کرده باشم و در ایران بازی نکرده باشم. به همین دلیل است که از فوتبال خداحافظی می کنم، این درست نیست و باید ببینم در آینده چه اتفاقی می افتد.

پس از بازگشت از لیگ استرالیا و بازی در سیدنی، اولین حضور خود را برای زوله در سال 2019 انجام داد و در مقابل Walwick Poker بازی کرد. اما او از ابتدا در ترکیب نبود و به عنوان ذخیره وارد زمین شد اما در همان دقایق حضورش 4 گل به ثمر رساند و رکورد زد. گوچی اولین بازیکنی بود که در تاریخ لیگ فوتبال هلند به عنوان بازیکن تعویضی پوکر بازی کرد.

در لیگ فوتبال ما که خیلی از مسابقات بدون گل یا با حداقل گل به پایان می رسد، بازیکنی مثل کوچانژاد شاید بتواند گره از تیم آینده اش باز کند. او در مجموع 320 بازی رسمی در طول عمر خود انجام داد و 30 پاس گل و 106 گل در تیم ها و مسابقات مختلف به ثمر رساند. هر 193 دقیقه یک گل.

دیدگاهتان را بنویسید