تصمیم عجیب پرسپولیس جنجالی; شرکت در جشن روز استقلال

تصمیم عجیب پرسپولیس جنجالی;  شرکت در جشن روز استقلال

یکی از پیشکسوتان تیم پرسپولیس در ماه های اخیر در واکنش به نتایج این تیم به شدت از دست مدیران باشگاه عصبانی بود که هر بار اجازه نداد پرسپولیس به بالای جدول برسد.

وحید کلیچ یکی از دروازه بانان دهه شصتی تیم پرسپولیس است که بارها در مسابقات مختلف با این تیم به میدان رفته و پس از انتقادات تند از عملکرد حامد یکی از متعصب ترین بازیکنان پرسپولیس در تمام سال های گذشته است. لک (دروازه بان تیم). ) و سرمربی فعلی دروازه بانان پرسپولیس (داوید فنایی) چندی پیش توسط مسئولان باشگاه پرسپولیس در خط قرمز پرسپولیس قرار گرفت.

محمد محمدی معاون جدید ورزشی باشگاه پرسپولیس نیز در یکی از مصاحبه های خود از این بازیکن سابق تیم پرسپولیس در شکایتی از وحید کلیچ به دادگاه رسانه شکایت کرد. ماجرا از این قرار بود که از زمانی که محمد محمدی (دروازه بان سابق استقلال) به جمع کادرفنی باشگاه پرسپولیس اضافه شد، وحید کلیچ در صفحه شخصی خود نوشت که چرا بازیکنان استقلال باید در باشگاه پرسپولیس پست بگیرند.

کلیچ سپس رسما اعلام کرد که از این پس با انتصاب فرزاد آشوبی (که سابقه بازی استقلال را نیز در پرونده بازی خود دارد) به عنوان سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس از استقلال حمایت خواهد کرد. تیمی که در دهه های گذشته با او زاویه تندی داشته و همیشه تعصب خاصی به پرسپولیس دارد، در مصاحبه های خود از پیشکسوتان باشگاه استقلال و حتی فرهاد مجیدی انتقاد کرد.

تمام اتفاقات یکی دو ماه اخیر دست به دست هم داده است و تا این لحظه وحید کلیچ رسما اعلام کرده که او و تعدادی از دوستان استقلالی اش قصد دارند فردا در جشن استقلالی ها شرکت کنند. دروازه بان سابق پرسپولیس که همیشه یکی از متعصب ترین بازیکنان و پیشکسوتان این باشگاه محسوب می شود در گفت و گوی کوتاهی با خبرورزشی گفت: یکی از دوستان استقلالی ام مرا به این دیدار دعوت کرد و به همین دلیل استقلال به مصاف نفت مسجد رفت. سلیمان را از نزدیک می بینیم و جشن استقلال را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: چه اشکالی دارد که یک ورزشکار پرسپولیس قهرمانی را به حریف استقلالی خود تبریک بگوید. همه اینها در ایدئولوژی و اعتراف به قهرمانی است و هیچ اشکالی ندارد.»

شنیده شد وحید کلیچ می گوید حتی قصد دارد در صورت امکان در پیست تارتان حاضر شود و شخصا استقلال فرهاد مجیدی را تبریک بگوید. بدون شک اگر کلیچ که یکی از متعصب ترین پرسپولیسی ها به حساب می آمد در حاشیه جشن استقلال در ورزشگاه آزادی حاضر می شد، 9 سال دیگر دروازه بان سابق پرسپولیس یکی از پر سر و صداترین چهره های آخرین استقلالی ها بود. بازی در پایان بیست و یکمین دوره لیگ برتر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید