تصمیم مهم کی و چگونه پس از استعفای یک استقلالی

تصمیم مهم کی و چگونه پس از استعفای یک استقلالی

جواد نکونام سرمربی تیم فولاد امروز در نشست خبری پیش از بازی هفته هفتم در جمع خبرنگاران درباره حضور در کادر فنی تیم ملی گفت: کار با مربیان بزرگ برای همه مثل دانشگاه است. من از این پروژه بسیار خوشحالم و از کیروش تشکر می کنم. امیدوارم او بهترین نتایج را با تیم ملی کسب کند. در خصوص حضورم در تیم ملی، رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال در حال برنامه ریزی هستند. من با باشگاه فولاد قرارداد دارم. من مشتاق باشگاهم و مکانی هستم که به رشد من کمک کرد. من می خواهم به ادب فولاد پاسخ دهم. من نمی خواهم حتی یک طرفدار فولدا ناراحت شود.”

پس از این تصمیم قرار بود فدراسیون فوتبال مربی دیگری را به کارلوس کی روش یا کارلوس کی روش برای انتخاب مربی ایرانی دیگری برای کادر فنی تیم ملی پیشنهاد دهد. حتی نام علیرضا منصوریان هم مطرح شد اما بر اساس اخبار رسیده به فدراسیون فوتبال، کناره گیری جواد نکونام از کادر فنی تیم ملی مانع از جذب مربی ایرانی شده و تیم ملی با همین ترکیب راهی جام جهانی خواهد شد.

کارلوس کی روش به فدراسیون فوتبال پیام داد. تنها گزینه ای که به عنوان کادر فنی تیم ملی مد نظرم بود جواد نکونام بود و با این تصمیم با همین ترکیب به کار خود ادامه می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید