تصمیم ناگهانی ستاره استقلال برای جدایی

تصمیم ناگهانی ستاره استقلال برای جدایی

هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال که در آستانه دیدار مس کرمان آخرین تمرین خود را با آبی پوشان انجام داده بود، پس از قرار نگرفتن در ترکیب این دیدار طبق معمول در تمرینات این تیم حاضر نشد تا امروز سومین روز از این دیدار برگزار شود. غیبت این بازیکن

عزیزبک امانوف در سه روز گذشته در تمرینات استقلال غایب بوده و باشگاه استقلال از وضعیت این بازیکن بی اطلاع است. اگرچه او هنوز هتلی را که در آن اقامت داشته تحویل نداده است، اما مشخص نیست که به کشورش بازگشته یا در ایران اقامت دارد.

آمانوف که خودش خواهان جدایی از استقلال بود در نقل و انتقالات زمستانی اعلام کرد که نتوانسته تیم جدیدی پیدا کند و به همین دلیل قصد جدایی ندارد. اگرچه باشگاه استقلال از نظر سرمربی این تیم هیچ مخالفتی با جدایی آمانوف نداشت اما پرونده فسخ همکاری مختومه تلقی شد.

اما این هافبک خارجی چند روز پس از پایان نقل و انتقالات نیم فصل به باشگاه اعلام کرد که تیم جدیدی پیدا کرده و قصد دارد به کشورش برود. اگرچه اقدام آمانوف دیر انجام شد، اما مدیران باشگاه استقلال به این بازیکن گفتند که مشکلی با فسخ قراردادش ندارند، اما او باید نام تیم مقصد را اعلام کند و درخواست خود را به باشگاه استقلال ارسال کند تا مسائل به فسخ قرارداد مربوط شود. همکاری می تواند انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید