تصمیم کمیسیون انضباطی فدراسیون والیبال در خصوص درخواست 6 بازیکن سایپا


ساعت: 12:34
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855946

کمیسیون انضباطی فدراسیون والیبال در خصوص درخواست 6 بازیکن از تیم سایپا 99 رای صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، جلسه کمیسیون انضباطی برای رسیدگی به شکایت مجتبی قلی زاده، محمدرضا موذن، سامان فائزی، علی شفیعی، مصطفی حیدری و امین اسماعیل نژاد برای درخواست 5 درصد از مبلغ قرارداد در سال 1999، در روز دوشنبه 9 ژوئن انجام شد.

والیبالیست های سایپا در سال 99 مدعی شدند باشگاه سایپا هنوز 5 درصد از مبلغ قرارداد خود را پرداخت نکرده است و سخنگوی باشگاه سایپا اعلام کرد که این مبلغ از قرارداد بازیکنان به عنوان پاداش به باشگاه باقی مانده است. کمیته انضباطی پس از رسیدگی به نظرات طرفین و استناد به نامه فدراسیون والیبال به باشگاه “سایپا” مبنی بر ارائه مدارک بیمه ای برای پرداخت حق بیمه به افراد فوق، نظر خود را به شرح زیر اعلام کرد:

با توجه به عدم پاسخگویی باشگاه سایپا به نامه فدراسیون والیبال در خصوص ارائه مدارک بیمه ای این بازیکنان و همچنین عدم تامین اجتماعی بازیکنان، کادر فنی و باشگاه ها در آیین نامه فدراسیون والیبال. کادر اداری وقت یا پاره وقت و عدم ارائه سوابق پرداخت حق بیمه و دفترچه بیمه به افراد فوق که در فهرست بازیکنان و کادر فنی درج شده است، باشگاه سایپا را موظف به پرداخت 5 درصد باقیمانده قرارداد بازیکنان (مجتبی قلیزاده، محمدرضا موذن، سامان فائزی، علی شفیعی، مصطفی حیدری و امین اسماعیل نژاد). رای نهایی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید