تعریف تکلیف عجیب استقلال برای سازمان لیگ

تعریف تکلیف عجیب استقلال برای سازمان لیگ

بلاتکلیفی تیم های لیگ برتری در هفته سی ام مسابقات ادامه دارد. اگرچه سازمان لیگ باید تصمیم نهایی خود را بگیرد و زمان برگزاری مسابقات را در آخر هفته مشخص کند، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

موضوع اصلی در اعلام برنامه هفته آخر لیگ برتر مربوط به استقلال و جشن قهرمانی این تیم است. استقلالی ها در شرایطی به بازی با نفت مسجد سلیمان علاقه دارند که ملی پوشان در اختیار دارند و می توانند در حضور همه جشن قهرمانی بگیرند.

این تا زمانی است که سازمان لیگ فرصت زیادی برای برگزاری مسابقه نداشته باشد. طبق برنامه سازمان لیگ، دیدار تیم های پرسپولیس و شهرهدرو روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود و بازی استقلال و نفت از هفته سی ام آن روز برگزار نمی شود. از سوی دیگر، با توجه به اینکه شاهخودرو همچنان شانس بقا دارد، در صورت پیروزی این تیم مقابل پرسپولیس، سازمان لیگ باید بازی بعدی شاههودرو مقابل فولاد و نفت ماسد سلیمان را مقابل استقلال برگزار کند.

با این شرایط قرار است اردوی تیم ملی از 9 خرداد (دوشنبه) آغاز شود و تعداد زیادی از بازیکنان استقلال راهی این اردو شوند. حالا باشگاه استقلال طی مذاکراتی با مسئولان سازمان لیگ، درخواست بازی با نفت مسجدسلیمان در یکی از روزهای دوشنبه یا پنج شنبه این هفته را داده است. استقلالی ها معتقدند لیگ می تواند دوشنبه برای آنها بازی کند و حتی در صورت پیروزی شهر خودرو مقابل پرسپولیس و شانس بقا، استقلال و نفت مسجدسلیمان نیز می توانند در روز پنجشنبه این هفته و همچنین شهربازی به میدان بروند. -خودرو مقابل فولاد.

در این شرایط استقلالی ها معتقدند ملی پوشانشان می توانند با نظر اسکوچیچ چند روز بعد به اردوی تیم ملی بروند تا آخرین مسابقه و قهرمانی شان با همه برگزار شود.

باید منتظر ماند و دید سازمان لیگ فوتبال در خصوص دیدارهای هفته سی ام چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید