تعطیلات دولتی ویژه معلمان چیست؟

تعطیلات دولتی ویژه معلمان چیست؟

وی با اشاره به اینکه آیین نامه نظام رتبه بندی معلمان سریع و دقیق نوشته شده است، افزود: اشکالات و ایرادات را بررسی کرده ایم.

وی گفت: در تلاش هستیم تا روز یکشنبه با حضور سازمان برنامه، بودجه و اشتغال نهایی شود، زیرا موظفیم آخرین پیش نویس را تا 23 و 24 فروردین ماه جاری به هیئت دولت ارائه و طبق قانون تصویب کنیم. “



وی افزود: به محض اطلاع کمیته های ممیزی مرکز، ناحیه، شهرستان، ناحیه و ناحیه آموزش و پرورش، نسبت به توزیع معلمان در پنج شاخص و رتبه و بر این اساس تصمیم معلمان را آغاز می کنند. “

احمدی لاشکی ادامه داد: آنچه قانونگذار در 30 شهریور 1400 ابلاغ کرده، قابل اجرا است و در آن زمان مشمول خواهد شد، بنابراین معلمان از نظر پرداختی نگران این موضوع نباشند.

وی با بیان اینکه مهم ترین نکته نظام رتبه بندی معلمان ارتقای جایگاه، منزلت و منزلت معلمان و همچنین کیفیت آموزشی است، افزود: اجرای رتبه بندی معلمان در ردیف 554065 از 9 ردیف 9 گانه بودجه اجباری ارائه شده است.

وی یادآور شد: امیدواریم به آنچه قانونگذار و سند تحول بنیادین که در سال 1390 توسط شورای عالی فرهنگی تعیین شده است، دست پیدا کنیم تا معلمان به جایگاه و منزلتی بالاتر از گذشته دست یابند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: امیدواریم در جلسه رسمی شورای دولت طرح رتبه بندی معلمان برای اجرا تصویب شود تا بتوانیم این عیدی را در هفته معلم به معلمان بدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید