تعیین اعضای شورای فنی بوکس در رده سنی بزرگسالان


ساعت: 08:58
تاریخ انتشار: 1301/10/04
کد خبر: 1919660

با اعلام مدیر تیم های ملی بوکس، اعضای شورای فنی این رشته در رده سنی بزرگسالان مشخص شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس ، با اعلام سید ابراهیم موسوی مدیر تیم های ملی بوکس اعضای هیات فنی رده سنی بزرگسالان منصوب شدند تا برنامه ریزی به عنوان و همچنین در رویدادهای آینده شرکت کنید.

مدیر تیم های ملی با اشاره به این خبر گفت: با ارسال بخشنامه ای به هیأت های بوکس استان های سراسر کشور با توجه به در پیش بودن رویدادهای مهمی از جمله مسابقات جهانی، آسیایی، آسیایی و انتخابی المپیک، انتخابی تیم های بوکس استان های سراسر کشور انجام شد. تیم ملی در مسابقات بوکس با حضور اهالی مسابقه. مسابقات قهرمانی کشور در سال جاری در استان تهران برگزار می شود و با اجماع تصمیم گرفته ایم اعضای هیات فنی این رده سنی را شناسایی کنیم تا با برنامه ریزی منظم برای مسابقات پیش رو آماده شوند.

وی افزود: هیئت فنی در رده سنی بزرگسالان باید با ترکیبی از متخصصان این رشته شروع به کار کند و انتظار می رود این هیئت در زمینه بررسی و اعلام اهداف، راهبردها، سیاست ها و برنامه های آتی در این رده با فدراسیون همکاری کند. . آنچه لازم است را داشته باشیم تا بتوانیم تفاوت محسوسی را در این زمینه ببینیم. با توجه به برنامه های آینده شورای فنی را در سایر رده های سنی نیز تشکیل خواهیم داد.

اسامی این شورا (به ترتیب حروف الفبا) به سرپرستی حسین کولی نهرودی پیشکسوت بوکس کشورمان به شرح زیر است:

عبدالرضا انصاری، همایون امیری، اکبر احدی، علیرضا استاکی، بیژن بتمانی، امید رشید، احسان روزبهانی، محمد ستارپور، مرتضی شیری، محمدرضا صمدی، اصغر کاظمی، فورچون گل آرا، اسفندیار محمدی، علی مظاهری، انزاهیر مهدی‌علی‌ورری، انزاهیر مودی‌علی‌ورری و محمود نشتانی

دیدگاهتان را بنویسید