تغییر ویژه در حقوق فرهنگیان با رتبه بندی معلمان

تغییر ویژه در حقوق فرهنگیان با رتبه بندی معلمان

محسن افشارچی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه با هر تفکر و گرایشی که داریم نسبت به منافع ملی حساس هستیم و نیازمند درک شرایط هستیم، افزود: با وجود نرمش قهرمانانه جمهوری اسلامی ایران در سال های اخیر متاسفانه طرف مقابل در حال مذاکره با غرب بود و به جای تعامل، مسیر تقابل را در پیش گرفت و اکنون به جایی رسیده ایم که وارث تقابل هستیم.

استاندار زنجان گفت: فشار ناشی از تحریم های سرکوبگرانه و اتفاقاتی که در سال های اخیر رخ داده است ناشی از تورم و فشار معیشتی چندین ساله بوده است، بنابراین درک ما از دوره ای که در آن قرار داریم باید متفاوت باشد. تفاهمات باید مانند زمان جنگ باشد و با توجه به شرایط کشور، تحلیل خود را بر اساس منافع ملی اصلاح کنیم.

این مقام ارشد استان خاطرنشان کرد: با توجه به فشار اقتصادی وارده بر اقشار مختلف، نظام و دولت توجه ویژه ای به موضوع معیشت همه مردم به ویژه کارگران و فرهنگیان دارد و این افزایش 10 درصدی دستمزدها در راهی که رهبری می کند تورم را دو برابر نکنید، واضح است که از دور باطل تورم و افزایش دستمزد خلاص خواهید شد.

استاندار زنجان به تلاش برای تسریع در اجرای طرح رتبه بندی معلمان اشاره کرد و تاکید کرد: با وجود شرایط موجود، چندین گروه از جمله کارگران به صورت جداگانه در افزایش حقوق در نظر گرفته می شوند و تصویب طرح رتبه بندی معلمان نیز مشکل ساز است. توجه ویژه به آنچه قطعاً درک آنها را تغییر خواهد داد.

رییس اجراییه استان در بخشی دیگر از سخنان خود بر لزوم توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس و محیط های آموزشی تاکید کرد و گفت: اماکن عمومی بلااستفاده در استان که قابلیت تبدیل به محیط های آموزشی را دارند باید شناسایی و برای دانش آموزان آموزش داده شود. مجهز بودن.

وی یادآور شد: نقطه عطف و تحول در زندگی هر فردی مربوط به معلم است و هرکس در طول زندگی خود درس ارزشمندی را از معلم خود می آموزد و باید به این عزیزان توجه بیشتری داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید