تفاوت پرداخت حقوق بازنشستگان با قوانین جدید!

پرداخت ششمین حقوق به 1401 کارگر بازنشسته که طبق وعده ها رقمی متفاوت خواهد بود از امروز آغاز می شود.

به گزارش مدیران سازمان تامین اجتماعی، حقوق مستمری بگیران شهریور ماه از امروز بیستم شهریور ماه به ترتیب حروف الفبا آغاز می شود.

تفاوت پرداخت حقوق بازنشستگان با قوانین جدید!
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این خصوص گفت: تصمیمات بازنگری شده جدید حقوق بازنشستگان سایر رده‌ها هم اکنون در سایت سازمان تامین اجتماعی قابل دریافت است و حقوق این قشر از 30 شهریور ماه با 29 شهریور ماه با حضور در سایت سازمان تامین اجتماعی پرداخت می‌شود. پاسخ اصلاح شده

بر اساس اظهارات میرهاشم موسوی، این اصلاح در سایر سطوح بر اساس مصوبه شورای عالی کار انجام شد که شامل افزایش 38 درصدی به اضافه 515 هزار تومان بود.

بر اساس احکام صادره، مستمری بگیران تامین اجتماعی از بیستم تا سی و یکم شهریور ماه (به ترتیب حروف الفبا) با افزایش 38 درصدی به اضافه 550 هزار تومان حقوق و مزایای خود را دریافت خواهند کرد.

این در حالی است که رئیس کل سازمان تامین اجتماعی درباره پرداخت معوقات مستمری بگیران گفت: برای معوقات از فروردین تا اول شهریورماه برنامه ریزی شده است. پنج ماهه و نحوه پرداخت معوقات در اسرع وقت اعلام خواهد شد.

البته گزارش ها حاکی از آن است که برنامه پرداخت معوقات مستمری بگیران سایر رده ها در روزهای آینده مشخص می شود. این معوقات باید طی ماه های آینده پس از پرداخت بدهی دولت به سازمان به حساب بازنشستگان واریز شود.

دیدگاهتان را بنویسید