تفاوت یحیی و درویش در یک مورد

جدایی لوکادیا شوک بزرگی به پرسپولیس وارد کرد و این تیم بهترین گلزن و ستاره خود را در طول بازی ها از دست داد. در ترکیب فعلی پرسپولیس شیخ دیابه، مهدی عبدی و حامد پاکدل به عنوان مهاجمان متخصص حضور دارند. دیابه که مصدوم است تا به اینجای کار بیشتر دیدارهای پرسپولیس را از دست داده و نتوانسته کمک چندانی به تیمش کند. عبدی و پاکدل آنقدر ضعیف کار کردند که یحیی گل محمدی حاضر است تیمش را بدون مهاجم به زمین بفرستد اما از این دو بازیکن در ترکیب اصلی استفاده نکند.

عبدی و پاکدل در این فصل حتی یک گل هم به ثمر نرسانده اند و بدترین کیفیت ممکن را به نمایش گذاشته اند. هر دو بازیکن از گزینه های جدایی از پرسپولیس در نیم فصل هستند که احتمال جدایی حداقل یکی از آنها از پرسپولیس بسیار زیاد است. عیسی آل کثیر که حدود یک سال است بازی نکرده و مصدوم شده بود، اخیرا قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد اما فعلا نمی توان به طور قطع گفت که عیسی قبل از مصدومیت آماده است و می تواند کار پرسپولیس را انجام دهد.

به گفته خود یحیی این بازیکن حداقل یک ماه زمان نیاز دارد تا بتواند بازی کند. به این ترتیب پرسپولیس در چند بازی اخیر تا پایان نیم فصل مجبور شد به هافبک های هجومی و جناح های خود تکیه کند و گل محمدی از آنها در حمله استفاده کند. اگرچه بازیکنانی که در این چند بازی در خط حمله به میدان رفتند عملکرد خوبی داشتند و پرسپولیس در این بازی آخر توانست 5 گل به نساجی بزند اما نیاز به خرید یک مهاجم متخصص برای این تیم احساس می شود.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که از عملکرد بازیکن جوانی چون محمد عمری حسابی به وجد آمده بود، پس از بازی مقابل نساجی در جمع خبرنگاران گفت: کیفیت بالای بازیکنان جوان تیممان را دیدیم و توانستند عملکرد بسیار خوبی داشته باشند. در این شرایط حتی ممکن است نیازی به خرید بازیکن جدید نداشته باشیم. اما اگر سرمربی بازیکن بخواهد با او مذاکره می کنیم تا بتوانیم نیازهای کادرفنی را تامین کنیم.

درویش وقتی صحبت کردیم گفت شنیده ها نشان می دهد که یحیی گل محمدی قطعا به دنبال جذب مهاجم خواهد بود و حتی خودش و همکارانش در روزهای اخیر بازی های زیادی از مهاجمان خارجی را تماشا کرده اند تا گزینه مناسبی برای پرسپولیس پیدا کنند. همانطور که پیش از این خبر داده بودیم اولویت گل محمدی خرید یک مهاجم خارجی برای جانشینی لوکادیا است و اگر این اتفاق نیفتد و گزینه مناسبی پیدا نشد، گل محمدی به دنبال گزینه های ایرانی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید