تلاش برای توسعه و ارائه خدمات در مناطق روستایی از اولویت های بسیج سازندگی است


ساعت: 14:55
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837542

فرزاد دوستوندی گفت: بسیج سازندگی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در سال های اخیر تلاش خود را برای عمران، عمران و خدمت رسانی در روستاها به کار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، فرزاد دوستوندی امروز دوشنبه در دیدار سران گروه های جهادی و کارآفرینان ارشد سپاه حضرت رسول اکرم (ص) بسیج سازندگی (ص) استان کرمانشاه اظهار داشت: ایشان مقام معظم رهبری هستند.

مسئول بسیج سازندگی حضرت نازی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: امروز بسیج سازندگی در عرصه های مختلف به گروه های جهادی خدمت می کند.

وی به برنامه آبرسانی 30 ماهه بسیج سازندگی 349 روستای استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: “

دوستوندی خاطرنشان کرد: از این میزان 132 روستا توسط بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه و 182 روستا نیز توسط قرارگاه نجف اشرف تامین می شود.

وی ادامه داد: پس از عملیات آبرسانی، در مجتمع امام علی (ع) منطقه جلالوند کرمانشاه، بیش از 21 روستا از نعمت آب برخوردار خواهند شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: از 2 ماه پیش عملیات اجرایی را آغاز کردیم و سعی کردیم از امکانات و تجهیزات سپاه و ظرفیت خوب گروه های جهادی استفاده کنیم.

دوستوندی گفت: بسیج سازندگی نیز به بحث اقتصاد مقاومتی پیوست و در استان کرمانشاه سال گذشته بالغ بر 45 میلیارد تن تسهیلات در تسهیلات قرض الحسنه به نامزدها پرداخت کرد.

وی گفت: مجموعه بسیج سازندگی یک دولت کوچک است زیرا به همه دستگاه ها متصل هستیم.

دوستوندی افزود: بسیج سازندگی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در سال های اخیر تلاش خود را برای عمران و آبادانی و خدمت رسانی در روستاها به کار گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید