تلاش خانواده شهدا باید این باشد که جوانان به دین و انقلاب علاقه مند شوند

ساعت: 14:31
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1802943

آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: تلاش خانواده شهدا باید این باشد که جوانان به دین و انقلاب علاقه مند شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله محمدرضا ناصری صبح امروز در دیدار دانش آموزان دبیرستان دخترانه معارف و خواهران شهدای استان یزد با اشاره به شهدای راه حق و جانفشانی در راه خدا. راه یافتند و به سرحد حقیقت رسیدند و بدین ترتیب مظاهر دنیا برایشان معنی نداشت.

وی بیان کرد: شهدا برای هر یک از ما درس هستند و شیوه زندگی آنها باید الگوی همه ما باشد.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه حرکت در این مسیر کاری بسیار سخت و تلاش بسیار است، گفت: اگر هدف در همه امور رضایت خداوند و کسب قرب الهی و عشق الهی باشد، راه آسان می شود.

وی از خواهران شهدا به عنوان منادیان نظام، انقلاب و اسلام یاد کرد و گفت: در شرایطی که جامعه ما تحت تاثیر فضای مجازی و هجمه های دشمنان قرار گرفته و دشمن به سمت خانواده، خواهران و خانواده شهدا هدایت می شود. به گونه ای عمل و رفتار کند که جوانان را به دین و انقلاب علاقه مند کند.

ناصری تقدیم خانواده شهدا را بسیار مهم دانست و گفت: رفتار و گفتار مومنان و انقلابیون می تواند بسیار سازنده و موثر باشد و همیشه تبلیغ در عمل بیشتر از تبلیغ کلامی موثر بوده است.

امام جمعه یزد ادامه داد: اگر بتوانیم این زیبایی را در این دنیا پیدا کنیم می توانیم دست بسیاری از مردم را بگیریم تا پرچمدار اسلام باشند و خوشبختانه مدارس معارف اسلامی در این زمینه پیشرفت بسیار خوبی داشته اند. و مردمی دلسوز، باسواد، متدین هستند و در بین مردم اسلامی تربیت شده اند و امیدواریم در آینده بتوانند چراغ روشنی در جامعه اسلامی باشند.

ناصر تاکید کرد: همه ما باید عاشق خانواده شهدا باشیم و راه شهدا را دنبال کنیم و با تمام وجود تلاش کنیم تا به مقام کمال انسانی برسیم و در نتیجه بندگان خدا را با خود همراه کنیم.

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید