تلفات جانی نداریم/ با کمترین سختی وارد صربستان شدیم


ساعت: 21:49
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842693

سرمربی تیم ملی والیبال با تاکید بر اینکه شاگردانش با کمترین مشکل وارد صربستان شدند، گفت: هیچ یک از بازیکنان با مصدومیتی مواجه نیستند که فرصت بازی را از دست بدهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران که روز گذشته (یکشنبه 7 خردادماه) وارد بلگراد شده است، تمرینات خود را از صبح امروز (دوشنبه 18 خرداد) زیر نظر کادر فنی آغاز کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پیش از آغاز اولین تمرین تیم ملی درباره شرایط بازیکنان پس از ورود به صربستان توضیح داد: خوشبختانه دیروز با کمترین مشکل وارد بلگراد شدیم. بعد از اقامت در هتل به بازیکنان فرصت استراحت دادیم تا بتوانیم در زمان مناسب تمرین کنیم.

بهروز عطایی افزود: متاسفانه اسماعیل مسافر و امین اسماعیل نژاد به دلیل مشکل خروج از کشور نتوانستند همراه تیم اعزام شوند اما امروز به تیم ملی پیوستند. این دو بازیکن در وهله اول باید استراحت کنند و به همین دلیل با اولین تمرین این تیم در بلگراد دشمنی ندارند اما از فردا در کارهای گروهی تیم را همراهی می کنند.

وی گفت: امروز تمرینات وزنه برداری داشتیم و امشب در سالن اصلی مسابقات تمرین می کنیم تا برای دیدار با تیم ملی صربستان آماده شویم.

سرمربی تیم ملی با تاکید بر وجود مصدومیت جزئی در بین بازیکنان، افزود: خوشبختانه هیچ یک از بازیکنان با مصدومیتی مواجه نیستند که فرصت بازی را از دست بدهند. مصدومیت های جزئی هم جزو ذات ورزش است و امیدوارم با کمترین آسیب در لیگ ملت ها حضور پیدا کنم.

اولین تمرین با توپ تیم ملی والیبال ایران از ساعت 19 به وقت محلی (21:30 به وقت تهران) آغاز می شود و دو ساعت به طول می انجامد. تیم ملی والیبال ایران علاوه بر تمرینات، دو دیدار تدارکاتی در بلگراد برگزار خواهد کرد.

تیم والیبال مردان ایران جمعه شب 13 خرداد از بلگراد به مقصد برزیل حرکت می کند و بامداد یکشنبه (15 خرداد) وارد برزیل می شود.

هفته اول لیگ ملت ها از 27 تا 22 خردادماه در این شهر پیگیری می شود و تیم ملی والیبال ایران به ترتیب به مصاف تیم های چین، هلند، استرالیا و ژاپن می رود.

دیدگاهتان را بنویسید