تمرکزمان روی موفقیت مسابقات جهانی است/ تیم کشتی فرنگی جوانان به تورنمنت ایتالیا یا لیتوانی اعزام می شود


ساعت: 12:27
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1840569

این تیم هنوز با ایده آل فاصله دارد

سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در تمرینات و اردوها فقط به موفقیت در مسابقات جهانی فکر می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، حمید باوفا سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان در خصوص برنامه های تیم کشتی فرنگی جوانان گفت: از سال گذشته و پس از مسابقات قهرمانی کشور جوانان تلاش کردیم تا اردوهای تیمی را برای تشکیل یک تیم برگزار کنیم. مرحله پنجم اردوی ما از 8 اردیبهشت در خانه کشتی شهید هادی آغاز شد.

باوفا گفت: مهمترین رقابت تیم کشتی فرنگی جوانان جام جهانی است. تیم جوانان باید در مسابقات جهانی شرکت می کرد.

سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان با اشاره به برنامه های تدارکاتی تیم جوانان خاطرنشان کرد: لیتوانی یا ایتالیا برای جام جهانی به ترکیب خوبی برسند.

وی با بیان اینکه تیم هنوز با ایده آل کادرفنی فاصله دارد، تاکید کرد: تیم ملی برای شروع اردوها آمادگی بسیار بهتری دارد اما تیم هنوز با فاکتورهایی که کادر فنی در نظر گرفته فاصله دارد و باید قبل از شروع به آرمان ها برسد. جام جهانی. بیایید به آنچه می خواهیم برسیم.

باوفا با اشاره به دغدغه های تیم جوانان در پایان خاطرنشان کرد: تیم کشتی فرنگی نوجوانان نسبت به سال گذشته افت کرده است و تعدادی از ملی پوشان از این تیم جدا شدند و از تیم جوانان ورود نداشتیم که بسیار مهم است. با وجود این مشکلات، تیم کم کم در حال شکل گیری است و تلاش می کنیم تیم خوبی را به جام های جهانی بفرستیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید