تمرینات سخت و فشرده ای را پشت سر گذاشتیم

ساعت: 19:19
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798949

بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان می گوید انگیزه بالایی برای حضور موفق در جام ملت های آسیا 2022 هندوستان داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، هاجر دباغی در ابتدا گفت: از اردیبهشت ماه امسال به صورت مستمر تمرین می کنیم و بازیکنان از نظر فنی و بدنی در شرایط عالی هستند. انگیزه بالایی برای حضور در جام ملت های آسیا 2022 هندوستان داریم و تمام تلاش خود را برای کسب نتایج خوب در این رقابت ها انجام خواهیم داد.

وی به حریفان تیم ملی در این مسابقات گفت: خوشبختانه تجربه بازی با تیم های هند، چین و چین در تایپه را دارم. همچنین کادر فنی فیلم ما از مسابقات این تیم ها را آنالیز می کند. بدون شک تیم ها برای رسیدن به این مسابقات تلاش زیادی می کنند چرا که سطح این مسابقات بالاست اما انگیزه و قدرت بالایی هم داریم.

مهاجم تیم ملی فوتبال بانوان در پایان افزود: یکی از مشکلات ما برای آماده سازی تیم این است که بازی تدارکاتی نداریم، البته چند بازی دوستانه مقابل تیم های لیگ برتری انجام دادیم. فدراسیون فوتبال تلاش زیادی کرد تا بازی های تدارکاتی بین المللی را برای ما فراهم کند اما این اتفاق نیفتاد. به هماهنگی خوبی رسیده ایم و در شرایط روحی و جسمی خوبی هستیم. برای موفقیت در این مرحله آمادگی های پیگیر و فشرده ای را پشت سر گذاشتیم که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید