تمسخر سنگین پرویز برومند به پرسپولیسی ها

تمسخر سنگین پرویز برومند به پرسپولیسی ها

پرویز برومند بازیکن سابق استقلال با تمجید از تیم سابقش و تبریک قهرمانی به هواداران، درباره احتمال برگزاری بازی های استقلال بدون تماشاگر اظهار داشت:

بازی استقلال و فولاد را چگونه ارزیابی کردید؟

این بازی بسیار حساس و جذاب بود. در نیمه اول دو تیم به مصاف هم رفتند اما در دقایق ابتدایی نیمه دوم استقلال با شناخت کامل از نقاط ضعف حریف به تیم حمله کرد و با دو گل زیبا به آنچه می خواست رسید. سپس در پایان بازی استقلال با پیروزی سپاهان به مقام قهرمانی رسید. اما من هنوز باور ندارم که اتفاق اصلی رخ داده است.

رویداد اصلی چیست؟

پیش بینی کرده بودم که اگر خدا بدهد، استقلال بدون باخت 10 امتیازی می شود و مطمئن هستم که پیش بینی ام محقق خواهد شد.

قهرمانی در استقلال چطور؟

باید به فرهاد مجیدی و بچه های تیم تبریک بگویم. همچنین کارکنان مدیریت. امیدوارم استقلال بدون باخت و با یک رکورد بی نظیر با همین روند قهرمان شود.

مهمترین ویژگی استقلال در این فصل چه بود؟

اولاً اخلاق فرهاد مجیدی فوق العاده حرفه ای بود و او طرح دوستی و رفاقت را در تیمش پیاده کرد که به وضوح دیدیم. دوم اینکه استقلال روی تاکتیک های دفاعی خیلی خوب کار می کند که یکی از عوامل موفقیت هر تیمی در هر تورنمنتی است. استقلال پس از 7 یا 8 بازی تاکتیکی به بلوغ تاکتیکی در دفاع رسید و موفق شد کمترین گل خورده را تا کنون به ثمر برساند.

شرایط باشگاه و اینکه آیا تغییرات اولیه فصل در کادر مدیریتی در این زمینه تاثیر دارد یا خیر؟

در سال های اخیر شاهد بودیم که به طرز عجیبی هر مدیری که فوتبال بلد نبود از مدیرعاملی استقلال برکنار شده و عده ای نیز با او به هیئت مدیره اعزام شدند. همه بدون رزومه به استقلال آمدند و از اینجا سکوی پرتاب ساختند تا تا اینجای کار در جاهای بهتری باشند. این زمانی اتفاق می افتد که مدیر بدون فیلتر می آید. مثلاً در فدراسیون فوتبال کمیسیون اخلاق دو سال رئیس فدراسیون را محروم می کند، اگر جایی بگوییم به ما می خندند. در کل ما در انتخاب مدیر مشکل داریم. اما انتخاب آقای آجرلو در نهایت منجر به استقلال مربی شایسته ای شد که قبلا این کار را انجام داده و حالا شاهد ثبات نسبی در تیم هستیم. امیدوارم این وضعیت ادامه داشته باشد تا استقلال که تاج فوتبال ایران است همیشه با همین شرایط اداره شود.

شما لحظاتی پیش گفتید که پرسپولیسی ها بدانند قهرمانی کثیف ارزشی ندارد. در این مدت هواداران پرسپولیس معتقد بودند که وزارت ورزش به استقلال کمک می کند یا او یک جور تیمی دارد و قهرمانی استقلال را خالص نمی دانستند. شما چی فکر میکنید؟

انصافاً یکی از ارکان وزارت ورزش است. پرسپولیسی ها می گویند وزارت ورزش کجا از ما حمایت کرد؟ بیایید در مورد استقلال امسال واقع بین باشیم. این همه مشکلات داوری، همه این اتفاقات عجیب مثل جدایی دو مدافع اصلی تیم به دلیل سربازی در نیم فصل و خیلی اتفاقات دیگر که هر کدام به خودی خود می توانست مانع از موفقیت تیم شود. اما استقلال ایستاد و جنگید. پرسپولیسی ها باید بگویند اگر استقلال امسال قهرمان نمی شد کدام تیم قهرمان می شد؟ واقعا در صفحات قهرمانی تیم داشتیم! کادر مدیریتی خوب، کادر فنی خوب، بازیکنانی که خود را در تیم ملی تثبیت کرده اند، همه اینها باعث خوشحالی هواداران استقلالی با این قهرمانی شد که خدا را شکر. با این سخنان چیزی از ارزش های قهرمانانه استقلال کم نمی کند.

چگونه می خواهید با آلومینیوم بازی کنید؟

در چند بازی اخیر مقابل فولاد و سپاهان شاهد بازی باکیفیت و قدرتمند استقلال بودیم. در مجموع هر تیم قدرتمندی به مصاف استقلال می رود. استقلال مقابل آنها بهتر بازی می کند اما تیم هایی که فوتبال بازی می کنند استقلال را سخت تر می کنند. بنابراین این دیدار را با پیروزی به پایان می رسانیم.

آیا می دانید که گفته شده بازی های استقلال بدون تماشاگر برگزار می شود؟

این ظلم بزرگی به هواداران است. در فوتبال اروپا شاهد بوده ایم که تعدادی از تیم ها قبل از پایان فصل قهرمانی خود ثبت نام کرده و در اولین بازی خانگی خود جشن گرفته اند. من نمی دانم چه کسی این تصمیم را گرفته است! شورای امنیت، فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش یا وزارت بهداشت فرقی نمی کند. حق نداری این شادی را از مردم بگیری. هوادار استقلال دوست دارد بعد از سال ها به ورزشگاه بیاید و برای تیمش جشن بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید