تمسخر غیرمستقیم یحیی به تصمیم بحث برانگیز داور

تمسخر غیرمستقیم یحیی به تصمیم بحث برانگیز داور

یحیی گل محمدی پس از برد یک بر صفر مقابل ذوب آچان در نشست خبری گفت: این برد را به همه هواداران تبریک می گویم و به هواداران تقدیم می کنم. در مجموع بازی خوبی بود و سه امتیاز ارزشمند را گرفتیم.

وی افزود: نیمه اول نیمه سختی برای ما بود و حریف خیلی خوب دفاع کرد و در انتقال از دفاع به حمله خوب عمل کرد و بازی را برای ما سخت کرد. نیمه دوم متفاوت بود. بازی یک طرفه بود. بازیکنان ما توانستند سرعت بازی را بالا ببرند و از موقعیت به خوبی استفاده کنند و می توانستیم گل های خود را افزایش دهیم.

وی افزود: نیمه دوم برای ما بسیار خوب بود. بازیکنان پشتیبان تاثیر خود را گذاشتند. بازیکنان ما برای پیروزی تمرکز خوبی داشتند و ما به آنها تبریک می‌گوییم زیرا 90 دقیقه پرفشار را پشت سر گذاشتند. بازیکنان تحت فشار زیادی برای ارائه هستند. امیدوارم در بازی های بعدی هم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.

*جدایی سیامک نعمتی از پرسپولیس
سرمربی پرسپولیس درباره غیبت سعید صادقی، مهدی عبدی و نعمتی در ترکیب پرسپولیس گفت: صادقی مصدوم است و عبدی هم قبل از بازی بیمار شد و سیامک ما را ترک کرد و به دنبال تیم بعدی خود است.

*نمی خواهم زیاد درباره جدایی نعمتی صحبت کنم

سرمربی پرسپولیس درباره دلیل جدایی نعمتی و اینکه آیا جدایی او با خواست خودش بوده یا نه از سوی کادر فنی، گفت: نمی خواهم زیاد درباره این مسائل صحبت کنم. در هر صورت گاهی بازیکنان فراز و نشیب دارند و تیم عوض می کنند یا کادرفنی می خواهد این اتفاق بیفتد، فوتبال حرفه ای همین است. سیامک هم در مدتی که در تیم ما بود. او از نظر فنی و اخلاقی عملکرد خوبی داشت اما متاسفانه شرایط به گونه ای رقم خورد که در نهایت از تیم ما جدا شد و برایش آرزوی موفقیت دارم.

*پاکدل بازیکن اخلاقی و فنی بود

گل محمدی درباره جدایی پاکدل گفت: از او هم تشکر می کنم، او بازیکنی با اخلاق و تکنیکی بود و هر چه داشت در بازی داد. از حامد هم تشکر می کنم.

* از عملکرد دیاباته راضی هستم

وی با بیان اینکه از عملکرد دیاباته راضی است، بیان کرد: بله، او خودش را در موقعیت خوبی قرار داد و با توپ های بلند تاثیرگذار بود و در مجموع عملکردش خوب بود.

* هیچ مشکلی نداشتیم، فصل قبل هم قهرمان شدیم

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه چه تغییراتی در تیمی که هر هفته اختلاف امتیازی اش با سایر تیم ها بیشتر می شود، گفت: عملکرد ما در فصل گذشته تحت تاثیر مشکلات زیادی بود، هم در جذب بازیکن و هم بحث بازیکنانی که از ما جدا شدند. بالا، سه چهار نفر ملی بودند. شرایط مالی واقعا سختی داشتیم و شرایط برای کار عادی نبود. پنجره ما بسته بود، نمی خواهم زیاد در این مورد صحبت کنم.

وی افزود: اما با وجود همه مشکلاتی که داشتیم باز هم نایب قهرمان شدیم. اگر یکی از این مشکلات نبود، باز هم می توانستیم قهرمان شویم. فقط وسط فصل است و لیگ خیلی فشرده است. هیچ چیز تمام نشده است و مدعیان زیادی برای قهرمانی وجود دارد. تیم ها به راحتی امتیاز از دست نمی دهند. امیدوارم این روند را ادامه دهیم. با آمدن درویش تاثیرات مثبتی در تیم داشت و انتقال تیم به ارز، او توانست بسیاری از مشکلات را حل کند. امیدوارم با همدلی و اتحاد بیشتر و با حمایت هواداران این روند را ادامه دهیم. ما به همه نیاز داریم که کمک کنند و روی موفقیت تیم تمرکز کنند.

گل محمدی درباره عملکرد تدافعی تیمش گفت: در تهران بازی داشتیم و می خواستیم زود به گل برسیم. معمولا تیم هایی که مقابل ما بازی می کنند می توانند به خوبی از نقل و انتقالات استفاده کنند. بیشتر موقعیت هایی که به حریف دادیم در صحنه هایی بود که خودمان توپ را در اختیار داشتیم و این فرصت برای حریف پیش آمد.

* وزارت ورزش و فدراسیون بر حضور تماشاگران نظارت کنند

وی در خصوص عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه گفت: از فدراسیون و وزارت ورزش انتظار داریم حضور تماشاگران را زیر نظر داشته باشند، تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس در کنار هواداران خود زنده هستند و همه تیم ها چنین شرایطی دارند. به هر حال وقتی در خانه بازی می کنیم انتظار داریم از حمایت هواداران استفاده کنیم، در بسیاری از شهرها هواداران خوبی داریم. بیشترین آسیب را پرسپولیس از کمبود هوادار می بیند تمام ماه فوتبال برای هواداران است. امیدوارم هر چه زودتر این مشکل حل شود. در ورزشگاه خالی شادی نیست، بیرانوند به درستی گفت بازی بدون هوادار مثل بازی دوستانه است. استادیوم خالی جالب نیست. شور و شوق باید در بازیکنان و مربیان وجود داشته باشد، کم کم دارد از بین می رود. این فوتبال برای هواداران است و بدون آنها نمی توانیم از فوتبال لذت ببریم.

* تیم داوری عملکرد خوبی داشت

گل محمدی درباره اینکه صحنه پنالتی برای تیمش گرفته نشد، گفت: از دور دیدم که این پنالتی تمیز بود اما زاویه دید داور سخت بود اما در مجموع تیم داوری عملکرد خوبی داشت.با تشکر از همه آنها. .

دیدگاهتان را بنویسید