تنفس هوای ناسالم امروز در تهران

تنفس هوای ناسالم امروز در تهران

روز جدید : شرکت کنترل کیفیت هوای تهران می گوید امروز (۲۰ آذر) هوای تهران در اکثر مناطق به دلیل عدم وزش باد موثر، تردد خودروها و تجمع آلاینده ها در مناطق ناسالم و ناسالم برای گروه های آسیب پذیر خواهد بود.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران بامداد امروز (۲۱ آذرماه) با شروع تردد خودروها و وزش باد موثر و همچنین تجمع آلاینده ها طی ساعات گذشته، کیفیت هوا در اکثر مناطق در ناسالم و ناسالم خواهد بود. مناطق برای گروه های آسیب پذیر.

تداوم شرایط پایدار و جو آرام در طول روز از انتشار آلاینده ها جلوگیری می کند. این شرایط هواشناسی تا پایان روز یکشنبه (21 آذر) ادامه دارد و همزمان با افزایش ترافیک عصرگاهی غلظت ذرات معلق افزایش می یابد و وضعیت ناسالم و ناسالم برای اقشار آسیب پذیر در اکثر نقاط پایتخت افزایش می یابد. غیر منتظره نباشد

افزایش موقت سرعت باد تا بامداد دوشنبه (23 آذرماه) باعث پراکندگی آلاینده ها می شود، البته با افزایش تردد خودروها غلظت ذرات معلق افزایش می یابد و کیفیت هوا در اکثر نقاط پرتراکم در مناطق ناسالم قرار می گیرد.گروه های حساس . با کاهش سرعت باد در طول روز، انتشار آلاینده ها محدود می شود.مناطق پرتردد.

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته «ذرات گرد و غبار زیر 2.5 میکرون» با میانگین 114 بوده و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت ناسالم برای گروه‌های آسیب‌پذیر قرار دارد. آلاینده فعلی “ذرات گرد و غبار کمتر از 2.5 میکرون” با میانگین 124 و کیفیت هوای ناسالم برای گروه های آسیب پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید