تنها گزینه تمدید قرارداد سامان قدوس

تنها گزینه تمدید قرارداد سامان قدوس

سامان کودوس به روزهای پایانی حضورش در برنتفورد نزدیک می شود و به نظر می رسد در هفته های باقی مانده به دنبال اثبات خود برای ارائه پیشنهاد خوبی برای فصل آینده خواهد بود.

زنبورها (نام مستعار تیم فوتبال برنتفورد) به مدت 16 ماه هافبک ایرانی را دنبال کردند تا اینکه در سپتامبر 2020 او را به صورت قرضی به خدمت گرفتند. او در ژانویه به طور دائم به این باشگاه پیوست و تابستان امسال به پایان می رسد، اگرچه گزینه تمدید وجود دارد. قرارداد او با برنتفورد برای یک سال دیگر.

با این حال سامان کودوس نتوانست موقعیت های زیادی برای بازی در برنتفورد به دست آورد. از 65 بازی برنتفورد در لیگ برتر، کودوس فقط 4 بازی را شروع کرده است که هیچ کدام در این فصل نبود.

با توجه به اینکه در سال 2023 تنها دو بار به عنوان بازیکن تعویضی در تیمش حضور داشت، شانس کمی برای ماندن در این تیم دارد و به نظر می رسد برنتفورد را ترک کند.

کودوس که دوران خوبی با آمیان در لیگ فرانسه داشت به دلیل مسائل انضباطی مربوط به عقد قرارداد با تیم اوئسکا اسپانیا به مدت چهار ماه از فعالیت فوتبالی محروم شد.

سامان کودوس پس از جدایی از اوسترشوند از سوئد در اولین فصل آمیان در لیگ فرانسه خوش درخشید و به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تیمش لقب گرفت. فولام و کوئین اسپارک رنجرز نیز به دنبال جذب این بازیکن بودند که این بازیکن ایرانی پس از بازی در فرانسه راهی برنتفورد شد.

دیدگاهتان را بنویسید