تهدید بهشت، تهران به جهنم: «آقای شهردار» این روزها چه می‌کنید؟!

تهدید بهشت، تهران به جهنم:

روز جدید : علیرضا زاکانی یکی از چهره های جنجالی انتخابات 1400 بود، مردی که مدعی است راه حل همه مشکلات کشور در چنته دارد و به قول خودش برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد. ما همه خوشحالیم! خوشحالیم که فکر می کردیم برای فردی که به این راحتی می تواند مشکلات کشور را حل کند، دیگر مشکلات تهران اهمیتی ندارد.

زمانی که ایشان پس از رسیدن به شهرداری گفت که تهران را الگوی جهان اسلام خواهم کرد، امیدمان بیشتر شد. کجا بودی تا حالا؟!

ولی !!!! طولی نکشید که دکتر زاکانی امیدمان را بر باد داد. من خودم کاملا فراموش کرده بودم که ایشان شهردار تهران بودند تا اینکه دیشب در بحبوحه بحران آلودگی تهران توئیت زیبای او درباره انرژی هسته ای را دیدم. آنها مسئولیت خود را تغییر دادند و ما اطلاعی نداریم، سپس در اینترنت متوجه شدم که دکتر همچنان شهردار تهران است.

پس اگر جنابعالی همچنان شهردار هستند چرا سکوت ایشان را در برابر آلودگی هوا می بینیم، چرا هیچ برنامه ای نمی بینیم، آیا تهران نباید الگویی برای جهان اسلام می شد؟! بد نیست آقای زاکانی و تیمش در صدا و سیما بگویند جز نصب بنرها، پرچم ها، عناصر عجیب و غریب و اخراج جوانان در روزنامه همشهری، دقیقاً در این ماه ها چه کرده اند. آیا آن را دارند؟! گویا آقای زاکانی شهردار است که چندان از شهرداری خوشش نمی آید!

تهران به عنوان کلان شهر بیش از 10 میلیون نفری با مشکلات جدی بسیاری از جمله فرسودگی بافت ها و زیرساخت ها مانند حمل و نقل عمومی، ترافیک، آلودگی و فاضلاب مواجه است. برای حل این مشکلات مصمم به حل آن هستیم که نیاز به یک برنامه کارشناسی و البته بودجه هنگفت است و اگر اضطرار نباشد طی ده سال آینده کلان شهر تهران با فرسودگی بسیار بیشتری مواجه خواهد شد. امیدوارم آقای من کمی بعد زاکانی از خیابان بهشت ​​دور می شود، در این روزهای جهنمی تهران که نفس کشیدن سخت است و از این به بعد کمی به مشکلات شهر می رسند.

دیدگاهتان را بنویسید