توئیت انتقادی اولیانف درباره ظریف و خروس که باز هم منتشر شد!

توئیت انتقادی اولیانف درباره ظریف و خروس که باز هم منتشر شد!

روز جدید : نقش روس ها در قبال ایران همیشه در طول تاریخ پر از حرف و حدیث بوده است، هیچ راهی برای شکایت از مسکو وجود ندارد، زیرا این اصل سیاست است و همه کشورها یکسان هستند، ما هستیم که نباید اجازه دهیم. چنین سوء استفاده هایی

البته ما نمی توانیم در این مورد به مسکو شکایت کنیم، زیرا این اصل سیاست است و همه کشورها یکسان هستند، ما هستیم که نباید اجازه چنین سوء استفاده هایی را بدهیم.

جواد ظریف چندی پیش در جریان انتشار فایل صوتی نقش مخرب روس ها در مذاکرات برجام در سال 2015 را فاش کرد که چگونه روس ها علیرغم ادعای خود تلاش کردند زمینه را برای امضای برجام فراهم کنند. البته باز هم می گویم که رفتارشان با منافع خودشان توجیه می شود، اما برای روسوفیلی ها درس مهمی هست که روس ها اینقدر فکر نمی کنند که این رفیق شفیق دوست گرمابه و گلستان است.

دیروز اولیانوف، مذاکره کننده ارشد روسیه، وقتی در مورد فایل صوتی ظریف پرسیده شد، چنان ناراحت شد که دیگر امکان پنهان کردن دم خروس وجود نداشت.

اولیانوف، مذاکره کننده ارشد مذاکرات برجام، در پاسخ به توئیت یکی از کاربران ایرانی که در فایل صوتی فاش شده درباره نقش منفی روسیه در برجام از او درباره مذاکرات ظریف پرسیده بود.

شما می توانید در مورد نظرات فردی که دچار دندان درد، سردرد یا چیز دیگری شده است نظر دهید. “خودت را گول بزن.”

البته او کمی بعد این توییت را حذف کرد اما با این واکنش به نوعی از این گفته حمایت کرد و گرمه اصلا نیازی به چنین واکنشی نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید