توان جذب بازیکن 20 میلیاردی را نداریم/ نیروهای ما به پرسپولیس نرسیده اند!

ساعت: 19:05
تاریخ انتشار: 1301/10/30
کد خبر: 1923390

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: اگر می خواهید بازیکنان باکیفیت جذب کنید باید بیش از 20 میلیارد تومان هزینه کنید که نمی توانیم انجام دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی تارتار در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر ذوب آن مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی همان طور که پیش بینی می کردیم بسیار سخت بود. می‌دانستیم که اگر غفلت کنیم، امتیاز از دست می‌دهیم و این اتفاق افتاد. متأسفانه تمرکزمان را روی ضربه آزاد از دست دادیم. قبل از آن پرسپولیس را به خوبی کنترل می کردیم و فضاها را اشغال می کردیم.

وی افزود: در نیمه اول می توانستیم به گل برسیم اما توپ به تیرک دروازه برخورد کرد. در نیمه دوم فضاها را به خوبی اشغال کردیم اما ضربات آزاد می توانست برای پرسپولیس تعیین کننده باشد و این اتفاق افتاد و ما از آن غافل شدیم. بعد از گل، ساختار و انسجام ما به هم ریخت. موقعیت های پرتاب نیمه و نیمه و ضربه ایستگاهی داشتیم و نتوانستیم جلوی پرسپولیس را بگیریم. بازیکنان ما سخت تلاش کردند و من مسئول نتایج هستم. باید بیشتر تلاش کنیم تا امتیازهای مورد نیاز خود را به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره برنامه های این تیم برای جذب مهاجم گفت: باید بازیکنی باشد که در حال جذب آن هستیم. به دلیل شرایط مالی نمی توانیم در طول نیم فصل زیاد هزینه کنیم. ما سعی کردیم در بخش هافبک های طراح کار کنیم زیرا مهاجمان آزاد نیستند یا قیمت های نجومی دارند.

تارتار درباره نداشتن رابطه خوب با بازیکنان خارجی گفت: بحث روابط خوب نیست، بحث کیفیت است. اگر می خواهید بازیکنان باکیفیت جذب کنید باید بیش از 20 میلیارد تومان هزینه کنید که نمی توانیم انجام دهیم. ما بودجه محدودی داریم و سعی می کنیم به دنبال بازیکنان بی کیفیت نباشیم و روی بازیکنان بومی تمرکز کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که در گذشته با بیان اینکه از کار در تیم هایی که مشکل مالی دارند خسته شده ام و امسال نیز مشکلات مالی در ذوب آهن دیده می شود، گفت: مشکل مالی نداریم، بودجه داریم. چالش ها و مسائل. در بسیاری از تیم ها، پرداخت ها مشکل ساز بود. فکر می کردم ذوب آن تیمی است که برای قهرمانی هزینه می کند و این فکر را داشتم اما دست مسئولان بسته است و بودجه باشگاه محدود است. اینها دلیلی برای باخت نیست. من به شخصه باید بیشتر تلاش کنم تا شکست نخوریم. ما تیم خوبی هستیم و در نیمه اول دو بار مقابل پرسپولیس بازی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه عملکرد تیمش بعد از گل پرسپولیس ناامیدکننده نبود، گفت: واقعاً نتوانستیم خوب بازی کنیم و خوب نبودیم. با این حال پرسپولیس تیم قدرتمندی است و نمی توان منکر آن شد. بازی مقابل پرسپولیس سخت است و صادقانه بگویم ما به اندازه کافی قوی نبودیم.

تارتار درباره کم تماشایی مسابقات فوتبال یادآور شد: همیشه گفته ام اگر هواداران به ورزشگاه نیایند، مسابقات جذابیتی ندارد و مانند بازی دوستانه است. صدای هر مربی بلندتر است، بیشتر شنیده می شود و آن جذابیت را ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید