توجه به اشتغال و معیشت مردم در دستور کار مسئولان قرار گیرد/ شیعه و سنی توهین به شهدای مدافع حرم را محکوم کردند


ساعت: 19:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889407

امام جمعه موقت سنندج گفت: بصیرت، برخورد عاقلانه با مشکلات و گوش ندادن به شایعات از مهم ترین عوامل قیام و طغیان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از کردی، استاد سیدا حسن حسینی در خطبه های نماز جمعه سنندج ضمن محکومیت اظهارات چند روز اخیر یکی از سران فتنه گفت: صبر مردم در برابر مشکلات، از خود راضی بودن و بی توجهی به سخنان. شورشیان و فالگیران و تبلیغات مسموم، امنیت و تداوم نظام اسلامی را حفظ می کند.

وی بر لزوم بصیرت و آگاهی مردم و تشخیص دوست از دشمن تاکید کرد و افزود: بی شک بصیرت مردم و تلاش و هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی از دلایل حفظ انقلاب در برابر اغتشاشات و آسیب نرساندن به نظام اسلامی است.

امام جمعه موقت سنندج رهنمودها و اندیشه رهبری را یکی از مهم ترین عوامل حفظ امنیت کشور و مردم در برابر توطئه های دشمنان و معاندان دانست و ادامه داد: مردم کردستان همواره پشتیبان نظام اسلامی بوده اند. و به اهل بیت پیامبر (ص) اختصاص دارد.

ماموستا حسینی تاکید کرد: اگر زحمات و جانفشانی های شهدا و جانبازان مدافع حرم نبود امروز شاهد امنیت پایدار در کشور و منطقه نبودیم لذا سخنان مضحک سران انقلاب و توهین آنها به شهدای مدافع حرم محکوم است.

وی تداوم نظام اسلامی را در گرو مردم و توجه به تولید و صنعت دانست و تصریح کرد: هر چه بتوانیم زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنیم مشکلات جامعه کمتر می شود.

امام جمعه موقت سنندج از مسئولان خواست خدمت به مردم و رفع مشکلات اقتصادی به ویژه بیکاری جوانان را سرلوحه کار خود قرار دهند و گفت: دولتی که تلاش کرده و برای رفع مشکلات مردم تلاش می کند شایسته تقدیر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید