توجه به ژیمناستیک بر آینده سایر رشته ها تاثیر می گذارد/ بیش از یک میلیارد تومان برای بازسازی این سالن هزینه شد.


ساعت: 20:21
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881231

افتتاحیه دبیرستان بازسازی شده برادران آذرپی با حضور معاون وزیر ورزش

سالن ورزشی بازسازی شده برادران آذرپی با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، ظهر امروز مراسم افتتاحیه سالن بازسازی شده برادران شهید آذرپی با حضور مریم کاظمی پور معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان، حمید احمدی سرپرست فدراسیون ژیمناستیک، علی. جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و تعدادی از مربیان، پیشکسوتان و ورزشکاران برگزار شد.

مریم کاظمی پور معاون وزیر ورزش در این مراسم گفت: معتقدم اگر به ورزش های ژیمناستیک، دوومیدانی و شنا توجه ویژه ای شود کمک زیادی به ورزش کشور خواهد کرد و در آینده در سایر عرصه ها نیز تاثیرگذار خواهد بود. هدف ما توسعه این رشته های اصلی با مدیریت خاص است زیرا نتایج برای همه رشته ها است. این یکی از دغدغه های وزیر ورزش است و سجادی تقریباً در همه جلسات با نمایندگان مجلس بر اهمیت ورزش ژیمناستیک و دوومیدانی تاکید می کند.

وی افزود: در حوزه ژیمناستیک بانوان کارگروه فرهنگی و اجتماعی داریم که رشته هایی را که تمایل به فعالیت در عرصه بین المللی دارند بررسی می کند و در صورت ارسال درخواست به این کارگروه بررسی می شود. اگر احساس می کنید که شاخه های ژیمناستیک باید در این کارگروه مطرح شود، از این موضوع استقبال می کنیم.

حمید احمدی سرپرست فدراسیون در این مراسم گفت: 85 درصد بودجه سال قبل را دریافت کردیم و کارهای زیادی با آنها انجام دادیم که بازسازی این سالن یکی از اصلی ترین آنها بود. همچنین 11 اردو برای حضور تیم های ملی در مسابقات مختلف برگزار کردیم. سعی کرده ایم این اردوها از نظر امکانات و شرایط با اردوهای قبلی متفاوت باشد.

وی افزود: وسایل بدنسازی بسیار گران است اما مجبور شدیم آن را بخریم. در مجموع برای بازسازی این سالن بیش از یک میلیارد تومان هزینه شد. البته این مشکل باعث افزایش تعداد بازدیدکنندگان شد که خوب بود. 14 نفر را برای مسابقات ژیمناستیک ریتمیک قهرمانی آسیا به قطر اعزام کردیم که 900 میلیون تومان هزینه داشت. دو اکسپدیشن ترامپولین هم داشتیم که سفر پرتغال 500 میلیون هزینه داشت.

رئیس فدراسیون گفت: 7 ورزشکار ملی در دو رشته هنر و ایروبیک در بازی های کشورهای اسلامی شرکت می کنند که امیدواریم موفق باشند.


60631a67 4bc7 43c7 b7a8 bac93c07f455 خبر خاکستری
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید