تودیع و معارفه مدیران شبکه های تلویزیونی / تحول چگونه اتفاق می افتد؟


ساعت: 17:12
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838797

معاون صدا و سیمای رسانه ملی با بیان اینکه تحول با جابجایی معاونان و مدیران صورت نمی گیرد، گفت: این تحول با تلاش بدنه عظیم، موثر و انقلابی حاضر در سازمان صدا و سیما صورت می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید شاه آبادی معاون سابق سیما در مراسم تودیع و معارفه مدیران شبکه های سیما گفت: فصل جدید فعالیت های معاونت سیما با مدیران جدید، خوش ذوق، جوان، با انگیزه، انقلابی و ارزشی خواهد بود. فصل جدید و درخشانی باشد و امیدواریم منویات مقام معظم رهبری را در رسانه ملی درک کنیم.

وی با اشاره به مدت کوتاه مسئولیت خود به عنوان معاون سیما گفت: این دوره اگرچه کوتاه بود، اما فراز و نشیب های فراوان و آموزنده بود و فضای این یک سال و نیم بسیار خاص بود. مستوفی و ​​در این مدت توانستم لحظه به لحظه مطالبی را در سریال سیما یاد بگیرم و از تجربه، دانش و اطلاعات دوستانم استفاده کنم.

شاه آبادی ادامه داد: چند ماه اول مسئولیت اینجانب مصادف با دوره پیش از ریاست جمهوری بود که تمام فعالیت های نماینده مجلس در این روزهای مهم و حساس معطوف به اخبار مربوط به انتخابات بود و همه همکارانم از هر فرصتی سعی در بالا و پایین رفتن داشتند. از رسانه ها در این زمینه بهره ببرید.

فصل دوم یک دوره سه ماهه بود که مصادف با تغییرات سازمانی بود و در طول هفت ماه اخیر ریاست دکتر جبلی از ایشان مطلع شدم و وضعیت فعلی معاونت صدا و سیما را به رئیس سازمان گزارش دادم، برنامه ریزی های انجام شده. و برنامه های ناتمام در این مدت اجرا و حتی اجرا شده است.این توفیق است که مسئولیت جدید به برادر عزیز، فرزند شهید، انقلابی، توانمند و کاربلد سپرده شده است و امیدوارم در این مدت برنامه ریزی شود. و ایده های جدید ظاهر می شوند.

وی تاکید کرد: بر همه ماست که در یک افق باشیم و به مطالبات حضرت آقا از رسانه ها دقیق و با ظرافت نگاه کنیم و در مقاطع مختلف علیرغم همه تلاش ها هنوز رسانه ها تا تحقق آن مطالبات فاصله دارند.

شاه آبادی افزود: یکی از حلقه های مفقوده ما بی توجهی به هم افزایی ظرفیت های موجود است و اگر هرکسی می خواهد در کار سیما گامی به جلو بردارد باید ظرفیت مجموعه را شناسایی کند و بداند چگونه آنها را گرد هم آورد.

معاون سابق سیما گفت: تمام تلاش من در دوران مسئولیتم ایجاد فرآیندهای تولیدی و زیرساخت های لازم برای دستیابی به تحول بنیادین بود.لزوم تامین زیرساخت های مجموعه، اصلاح فرآیندهای موجود و کار با برنامه ریزی اقدامی زمان بر است که باید به دقت دنبال شود و زمینه مشترک پیدا کند و جمع شود. شناخت این ویژگی های مشترک و ارتباط آنها با هدفی که مجموعه باید به آن دست یابد از جمله کارهایی است که در معاونت انجام شد. و باید به آزار و شکنجه ادامه دهد.

شاه آبادی با اشاره به توانمندی ها و نقاط قوت معاونت صدا و سیما گفت: این موارد می تواند سرعت حرکت و رسیدن به هدف را تسریع کند و امیدوارم زیرساخت های فراهم شده تا کنون در صدا و سیما و اقدامات انجام شده برای رسیدن به نتیجه مطلوب باشد. معرفی. “

معاون سابق گفت: پرچمی که امروز به ریاست محترم سازمان تقدیم شد کار بسیار سخت و دشواری است اما باید توجه داشت که انتظارات حضرت آقا در رده رسانه موجود است. همه باید برای موفقیت رئیس رسانه ملی دست به هر کاری بزنند و بدانند خواسته های مقام معظم رهبری تا کجا برآورده شده و تا کجا به شرایط ایده آل برای ترسیم افق و چشم انداز مناسب رسیده ایم.

شاه آبادی تاکید کرد: نوسان در ترسیم نقطه رسیدن به هدف با هر بحرانی مواجه است و این لحظه ای است که از همه مدیران انتظار می رود با دقت و درستی به این افق نگاه کنند و با تمام توان و هم افزایی خود انتظار داشته باشند. و به عالی ترین دغدغه های رهبر رسانه ملی روی بیاوریم چرا که از رسانه ملی انتظاری وجود دارد.

محسن برمهانی قائم مقام جدید سیما در این مراسم گفت: این جلسه در واقع ارزیابی از زحمات دکتر شاه آبادی است و از همه نزدیکانی که برای این منظور در اینجا حضور دارند تشکر می کنم.

وی افزود: سخاوت و خلق و خوی صدر در دکتر شاه آبادی مشهود است و خدمت و پیگیری اهداف و آرمان های انقلاب از شاخصه های ایشان است.

برمنی گفت: مسئولیت پذیری به خودی خود جای خوشحالی نیست و زمانی می توانیم خوشحال باشیم که به رسالت درست عمل کنیم و این امانت خطیر را به درستی انجام دهیم.

وی افزود: تغییر به دلیل برکناری معاونان و مدیران نیست، بلکه به دلیل تلاش مجموعه بزرگ، موثر و انقلابی است که در سازمان صدا و سیما حضور دارد.

قائم مقام جدید سیما با قدردانی از زحمات مدیران سابق در معاونت سیما گفت: باید همچنان از ظرفیت این نزدیکان و تجربیات ارزنده آنها در عرصه رسانه استفاده کنیم و اجازه دهیم مدیران جدید از این ظرفیت ها به درستی استفاده کنند.

برمنی تاکید کرد: در دوره جدید معاونت صدا و سیما در تحقق مطالبات مقام معظم رهبری و رفع دغدغه های ایشان نسبت به مسائل رسانه ای باید اقدامات مطلوب و آبرومندانه صورت گیرد و نقش رسانه ها در اجرای بیانیه دوم گام انقلاب اسلامی را باید خوب بازی کرد.

وحید جلیلی، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و سیما و دبیر ستاد تحول نیز در این مراسم سخنرانی کرد.


این خبر تمام شد…

دیدگاهتان را بنویسید