توزیع دو میلیون و 269 هزار بسته معیشتی در استان تهران


ساعت: 13:41
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913734

فرمانده حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران خبر داد:

فرمانده معظم کل قوا حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: در مانور دینی 2 میلیون و 269 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و مبتلایان به کرونا در استان تهران توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تهران نیوز ، سردار احمد ذوالقادر صبح امروز در جلسه تدریس جهادی فاطمی 2 که در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل در 14 آذر 58 فرمان تاریخی تشکیل بسیج در حقیقت مهیا را صادر کردند. دستور .بودن را به انجام کارهای سخت و دشوار و حفاظت داده شد.

وی گفت: اسلام هسته های حزب الله را در اقصی نقاط جهان تشکیل می دهد و ملت ایران رهبر این جایگاه خواهد بود.

فرمانده حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: کمتر از یک سال از صدور فرمان تاریخی امام مبنی بر تشکیل بسیج نگذشته بود که جنگ تحمیلی توسط رژیم بعث عراق و با حمایت همه طرف ها آغاز شد. علیه کشورمان اما ملت ایران تکیه کردند با قدرت بسیج در کنار نیروهای مسلح کشور متجاوز شکست خورد.

سردار ذوالقدر ادامه داد: در دوران دفاع مقدس می توان برجستگی و رهبری بسیج را در ابعاد کمی و کیفی شاهد بود، جوانان و رزمندگان این مرز و بوم جان خود را در راه آرمان و اندیشه امام خمینی (ره) فدا کردند. در دوران دفاع مقدس فرمودند که چیزی جز رشد و تعالی و آزادگی و مهربانی و دوستی و گذشت و فداکاری و زدودن استکبار و ظلم و ستم نیست.

وی افزود: در 43 سال پس از انقلاب توطئه های متعدد دیگری مانند جنگ تحمیلی انقلاب، طرح تجزیه کشور، جنایات 7 تیر و 8 شهریور، کودتای همدان، حمله به طبس وجود داشت. ناآرامی های داخلی، تهاجم فرهنگی، مصادره اموال ایران و جنگ اقتصادی نمونه هایی از آنهاست.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران تاکید کرد: دشمنان با توسل به انواع توطئه ها، توطئه ها و ترفندها سعی در نابودی انقلاب و ایران اسلامی داشتند، اما مردم ایران هرگز اجازه ندادند چنین رویاهایی تبدیل به یک رویا شود. واقعیت

سردار ذوالقدر تصریح کرد: شهرستان های استان تهران علیرغم نزدیک بودن به پایتخت کشور در حوزه های مختلف از جمله بهداشت و درمان، مسکن، حمل و نقل و خدمات عمومی دارای مشکلات و کمبودهای فراوانی هستند.

وی بسیج را موهبتی پنهان و نعمت الهی به ملت و کشور ایران دانست و گفت: بسیجیان استان تهران با پوشش 94 درصدی جمعیت استان تهران در تزریق اولین دوز در عرصه های مختلف خوش درخشیده و خدمات ماندگاری را به ثبت رسانده اند. واکسن کرونا و فتح در وهله اول کشور یکی از آنهاست.

فرمانده حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران بیان کرد: در زمان شیوع و همه گیری ویروس کرونا دو میلیون و 269 هزار بسته معیشتی در قالب یک رزمایش مذهبی بین نیازمندان و مبتلایان به کرونا در استان تهران توزیع شد. کمک.

سردار ذوالقدر در بخشی دیگر از سخنان خود به اغتشاشات و اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی از جوانان فریب خورده که در فضای مجازی زندگی می کردند و فریب دروغ های بزرگ دشمن را خورده بودند به قرآن کریم، مساجد، حوزه های علمیه، روحانیت امامزادگان.

وی ادامه داد: آنچه در اغتشاش اخیر دیده شد چیزی جز ابتذال، بی بندوباری و برهنگی نبود، بنابراین مردم به جمع اغتشاشگران نپیوستند.

فرمانده حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران افزود: مردم ده ها بار با برپایی راهپیمایی هایی مانند آنچه در راهپیمایی باشکوه 13 آبان امسال شاهد بودیم و با اعلام انزجار خود از اغتشاشات و شورش ها، جلوه های باشکوهی خلق کردند. آمریکا را زیر پای خود لگدمال کردند

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید