توزیع 204 هزار بسته معیشتی در اراک با همت سپاه و بسیج


ساعت: 18:23
تاریخ ارسال: 1301/05/13
کد خبر: 1887905

مهجوری گفت: به همت پویش یاری دینی 204 هزار بسته معیشتی در شهرستان اراک توزیع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک ظهر امروز در رزمایش امدادی سپاه ناحیه اراک و توزیع 4000 بسته معیشتی گفت: یکی از مهمترین اقدامات سپاه در دو سال اخیر که آغاز شده است. به برکت تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، نهضت مددکاری دینی است و خوشبختانه اقدامات خیرخواهانه و خیر ملت ایران در قالب نهضت مددکاری دینی به منصه ظهور رسید.

وی افزود: روحیه ایثار و از خود گذشتگی ملت ایران بار دیگر در نهضت مددکاری دینی نمایان شد و علاوه بر اینکه به برکت این اقدام حماسه های ماندگار آفریده شد، آسیب های ناشی از ویروس کرونا نیز به وجود آمد. کاهش یافت.

سرهنگ مهجوری تصریح کرد: ترویج و نهادینه سازی فرهنگ یاری مومنانه یک ضرورت مهم و یکی از مهمترین برنامه های بسیج است که در سایر اقدامات نیروها و در قالب رزمایش های ویژه انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه به همت نهضت مددکاری دینی 204 هزار بسته معیشتی در شهر اراک توزیع شده است، گفت: امروز به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم مانور یاری دینی در اراک و 4 هزار بسته معیشتی را اجرا می کنیم. در این رزمایش در اختیار جامعه قرار می گیرند.» هدف قرار گرفته است

فرمانده سپاه ناحیه اراک افزود: توزیع بسته های معیشتی به صورت هدفمند با استفاده از کانون های محلات سپاه انجام می شود و با توجه به اینکه تمامی نیازها و مشکلات محلات در این اردوگاه ها شناسایی شده است، بسته ها و سایر اقدامات حمایتی به صورت مستقیم پخش می شود.

وی تاکید کرد: سپاه و بسیج در مقاطع مختلف همواره در کنار مردم بوده و همواره در میدان جهاد و فداکاری برای خدمت به مردم حضور دارند و با تمام توان برای ساختن ایرانی مقتدر تلاش خواهند کرد.

سرهنگ مهجوری خاطرنشان کرد: در کنار نهضت یاری مؤمنان در بسیج، جریان جهادی بسیج به عنوان یک حرکت انقلابی و برآمده از تدابیر مقام معظم رهبری به یک فرهنگ متعالی تبدیل شده است به طوری که در سطح 360 گروه جهادی اراک ثبت نام شده است. جوانان فعال و آماده جذب هستند علاوه بر محرومیت از حق رای، جوانان باید در برنامه های دیگر نیز حضور فعال داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید