توزیع 500 هزار بسته کمکی سپاه و بسیج در استان مرکزی / 28 هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان توزیع می شود.


ساعت: 14:49
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818679

کریمی گفت: طی دو سال گذشته در مناسبت های مختلف سپاه و بسیج در قالب قرارگاه امدادی مومن استان و با دبیری بسیج سازندگی سپاه روح الله خدمات قابل توجهی به مردم به ویژه آسیب دیدگان ارائه کرده است. تاج.” تاکنون نیم میلیون بسته معیشتی بین نیازمندان استان مارکزاس توزیع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز در جلسه ستاد امام حسن مجتبی(ع) استان اظهار داشت: سپاه پاسداران و بسیج در دهه پنجم انقلاب اسلامی در همه ابعاد گام بر می دارد. و سپاه در همه بخش ها خودکفا است و خوشبختانه سپاه در بسیاری از زمینه ها الگوهای موفقی ارائه کرده است.

وی با اشاره به لزوم اجرای شعار سال گفت: در سال جدید که با تدبیر حکیمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری سال تولید مبتنی بر دانش و اشتغال زایی اعلام شده است. خداوند همه سپاه و بسیج شعار سال را اجرا خواهند کرد: «برای اجرای بیانات مقام معظم رهبری تلاش خواهیم کرد.

کریمی افزود: امسال نیز با هم افزایی سایر بخشهای استانی، حمایت از واحدهای تولیدی و کارآفرینی همچون گذشته، تلاش برای رفع موانع تولید، توانمندسازی و اشتغال پایدار با بهره گیری از ظرفیت و پایه های بسیج سازندگی و سایر بخشها است. بسیج و فرهنگ سازی در راه تحقق شعار سال هستیم.

وی با اشاره به اقدامات سپاه در قرارگاه مددکاری دینی گفت: در سایه تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری یکی از مهمترین اقدامات سپاه و بسیج در دو سال اخیر، نهضت مددکاری دینی است. خدمت بیش از 50 نفر و پاسداران انقلاب است.» ارائه شده و خوشبختانه شاهد تأثیر و برکات این اقدام خداپسندانه هستیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: مردم به ویژه مجروحان گفت: دید تاج تاج در استان مرکزی بیش از نیم میلیون بسته معیشتی توزیع شده است.

وی ادامه داد: بیش از 40 هزار بسته معیشتی در نوروز از روزهای پایانی سال گذشته توزیع شده است و به مناسبت ماه مبارک رمضان توزیع بیش از 28 هزار بسته معیشتی به ارزش 14 میلیارد تن در دستور کار قرار گرفت. روزهای آینده در استان مرکزی از فیض انقلاب برخوردار شوید.

کریمی گفت: به فضل الهی برای توزیع هدفمند بسته های کمکی، رزمایش ها به صورت فصلی و با استفاده از ظرفیت قرارگاه های مستقر در سپاه انجام می شود و انشاالله هیچ خانواده نیازمندی بسته باقی نمی ماند. برای امرار معاش.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید