توسعه اقتصادی سیستان و بلوچستان در گرو توسعه گردشگری است

ساعت: 11:42
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786313

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مطرح کرد؛

علیرضا جلال زایی توسعه اقتصادی سیستان و بلوچستان را در گرو توسعه گردشگری دانست و گفت: این استان باید در حوزه گردشگری به جایگاه اصلی خود برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا جلال زی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان در گفتگو با عصر هامون گفت: گردشگری بستر مناسبی برای توسعه سیستان و بلوچستان است. به رشد فرهنگ روستا کمک کنید.

وی ادامه داد: در ایام تاج گذاری فعالیت های متعددی از جمله ساعات آموزشی رایگان و همایش های مجازی، معرفی امکانات گردشگری و صنایع دستی در سایت های اقتصادی خارج از کشور و داخل کشور انجام شد.

جلال زایی افزود: در ایام تاج دو دوره مسابقات مجازی صنایع دستی که یکی از بزرگترین مسابقات مجازی کشور بود برگزار شد و اسکان در اقامتگاه های استانی هدیه در نظر گرفته شد.

وی گفت: در دوران کرونا توانستیم کمپین گردشگری سیستان را ببین و بلوچستان را بشنو و بیش از پیش نماینده سیستان و بلوچستان باشیم و همچنین با ارتباط با سایر استان ها ظرفیت های گردشگری استان را افزایش دهیم. بخش هایی از کشور. به شکلی خاص

این مسئول با بیان اینکه سیستان و بلوچستان از ظرفیت های گردشگری بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استانی چهارفصل داریم، می توانیم هر روز با گسترش گردشگری این منطقه را به جایگاه اصلی خود برگردانیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید