توضیحات علوم پزشکی تبریز برای مرگ دانشجوی 15 ساله: در پارک بیهوش شد/ مردم او را به بیمارستان رسانده بودند.

توضیحات علوم پزشکی تبریز برای مرگ دانشجوی 15 ساله: در پارک بیهوش شد/ مردم او را به بیمارستان رسانده بودند.

امیر عزیزی بهروز مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص فوت یکی از دانشجویان در تبریز توضیحاتی ارائه کرد. وی گفت: دانش آموز 15 ساله در پارک اندیشه تبریز بیهوش شد و توسط افراد حاضر در محل به درمانگاه انتقال داده شد و عوامل اورژانس با حضور در درمانگاه اقدام به احیای قلبی ریوی کردند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص فوت یکی از دانشجویان در تبریز توضیحاتی ارائه کرد.

امیر عزیزی بهروز امروز با اعلام اینکه اورژانس تبریز در اسرع وقت برای انجام CPR دانش آموز تبریزی در محل حاضر شد، اظهار داشت: ساعت 12:16 روز شنبه 21 آذرماه با اورژانس و مرکز فوریت های پزشکی تماس گرفته شد. و همکاران بلافاصله به کلینیک اعزام شدند.

وی افزود: همکاران اورژانس تبریز حوالی ساعت 13 بیمار را به بیمارستان طالقانی منتقل کردند و این در حالی بود که بیمار علائم حیاتی نداشت و عملیات احیای قلبی ریوی بیمار تا ساعت 14:10 ادامه داشت اما متأسفانه بیمار بیمار شد. به احیاء پاسخ نمی دهد نمی دهد و جان خود را از دست می دهد.

عزیزی بهروز ادامه داد: بر اساس پیام حاضران در صحنه تصادف، دانش آموز 15 ساله در پارک اندیشه تبریز بیهوش شده و توسط افراد حاضر در محل حادثه به درمانگاه بهداشت منتقل شد.

وی با اشاره به حضور خانواده این دانش آموز در بیمارستان طالقانی تبریز، یادآور شد: پلیس جنایی و اطلاعات آذربایجان شرقی در بیمارستان حضور داشتند و پزشکی قانونی در حال بررسی علت مرگ این دانش آموز است.

دیدگاهتان را بنویسید