توضیح مدیرعامل پرسپولیس درباره وضعیت پرونده لوکادیا

مدیرعامل پرسپولیس گفت: پسرها بازی خوبی انجام دادند. اینجا باید این برد شیرین را به هواداران و به خصوص دو بازیکن جوان خدادادی و فهیم تقدیم کنیم که متاسفانه مصدوم شدند. خداوند شهد شیرین این پیروزی را نصیبشان کند. آنها موفق شدند نیم فصل را با عنوان قهرمانی به پایان برسانند. البته جایی برای قهرمان میان فصل نیست. این فقط برای تثبیت موقعیت ما خوب است. خداوند در نیم فصل جدید به ما موقعیت خوبی عنایت فرماید. تلاش کادر فنی امروز نشان داد که این تیم به بازیکن خاصی وابسته نیست. نشان از کار تیمی و تاکتیکی گل محمدی و کادر فنی داشت که جا دارد از آنها تشکر کنم.»

وی درباره آخرین وضعیت پرونده یورگن لوکادیا و اینکه باشگاه چه زمانی اقدامات قانونی را انجام می دهد، گفت: یک روال قانونی وجود دارد که بهتر است در مجامع حقوقی و بین المللی مطرح و مطرح نشود. ما می توانیم صحبت کنیم که ممکن است در جایی مورد سوء استفاده قرار گیرد. به همین دلیل پرسپولیس از قدرت دوگانه خود با وکلای بین المللی استفاده می کند و اجازه نمی دهد به مردم و حقوق بیت المال خدشه وارد شود.

درویش با بیان اینکه پرسپولیس همیشه در پرونده هایی مانند استوکس بازنده است و اینکه آیا قول می دهد پرسپولیس مجبور به پرداخت پول به لوکادیا نشود، گفت: گذشته قابل جبران نیست. با اسناد و وکلایی که داریم، از همه کسانی که می توانند به ما کمک کنند تا حقوق هواداران را بگیریم، استفاده می کنیم. ما مطمئن هستیم که اگر مجامع سیاسی بین المللی تصمیم نگیرند، حق هواداران را سلب خواهیم کرد.»

وی در مورد اینکه آیا شکایت رسمی صورت گرفته است یا خیر، گفت: در حال کار روی آن هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید