توهین روحانی به نمایندگان مردم در جلسات شخصی


ساعت: 13:10
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887419

نماینده مردم اصفهان با اشاره به اینکه پرونده تخلفات و سیاست های ناپسند رئیس جمهور سابق در دستگاه قضایی باید به سرعت بررسی شود، گفت: نمایندگان با ابزار قانونی و دست نظارت پیگیر تخلفات رسمی و حفظ ناموس و ناموس خواهند بود. موضع مجلس

محمدتقی نقدعلی نماینده مردم اصفهان در شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ; وی ضمن اشاره به دیدارهای رئیس جمهور سابق با دستور کار توهین به مجلس و نمایندگان، گفت: اقدام آقای روحانی و ظلمی که در 8 سال اخیر به کشور تحمیل کردند بر هیچکس پوشیده نیست. از سوی دیگر مجلس یا حوزه های انتخابیه را پیش بینی نمی کند که هر کدام می تواند مقدمه ای برای هرج و مرج یا بی نظمی در کشور باشد.

وی با اشاره به اینکه خالی شدن بیت المال، مداخله ارزی، مداخله در بورس و نحوه فروش نفت تنها بخشی از سوء مدیریت رئیس جمهور سابق بوده است، گفت: پرونده های متعددی در خصوص هر یک از این پرونده ها به دستگاه قضایی ارجاع شده است. در حالی که شکایت حسن روحانی به کمیسیون اصل 90 ارجاع و به قوه قضائیه ارسال شد.

نقدعلی با بیان اینکه قوه قضائیه باید با جدیت به این موضوع رسیدگی کند تا یک بار برای همیشه روحانی پاسخگوی عملکرد خود باشد، ادامه داد: هیچکس فکر نکند بدون پاسخگویی به ملت، هر کاری می‌خواهد انجام می‌دهد. قانون


تخلفات رئیس جمهور سابق را از طریق قانونی پیگیری خواهیم کرد

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به اینکه افرادی که توپ را پرتاب می کنند با دویدن جلو و منحرف کردن اذهان عمومی توپ را به زمین حریف می اندازند تا دیگران را مقصر جلوه دهند، تاکید کرد: آقای روحانی زیر بار سنگینی رفت. 8 سال گذشته از مسئولیت فرار کرد و دیگران را مقصر دانست و امروز هم با شکایت شخصی و توهین به مجلس و نمایندگان مردم افکار عمومی را منحرف می کند.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور سابق اگر فکر می کند مجلس به او سرزمینی می دهد که با خبرسازی و دروغ گویی به ملت کشور را از هم پاشیده است اشتباه می کند گفت: نمایندگان مردم یکی از زمینه های قانونی تخلفات روحانیت بوده اند. به قوه قضائیه ارسال شد.

نقدعلی خاطرنشان کرد: طبق بند 234 آیین نامه داخلی مجلس، پرونده های تخلفات رئیس جمهور سابق در حوزه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی و همچنین تصمیمات غیرقانونی را تهیه کرده ایم و این موارد را به مراجع قضایی ارسال می کنیم. سامانه پدر: جناب آقای اژی، رئیس قوه قضائیه سریعاً به شکایت حسن روحانی رسیدگی و پرونده ایشان را رسیدگی کند تا یک بار برای همیشه روحانی پای میز دادگاه حاضر شود و مسئولیت اعمال خود را بر عهده بگیرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خاطرنشان کرد: نمایندگان با ابزار قانونی و دست نظارت، تخلفات رئیس جمهور سابق را پیگیری و از شرف و جایگاه مجلس پاسداری خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید