تکذیب آتش لاک پشت ها در جزیره کیش


ساعت: 13:26
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818677

رئیس اداره محیط زیست سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد؛

محمدی آتش زدن لاک پشت توسط گردشگران در جزیره کیش را تکذیب کرد و گفت: لاک پشت سبز پس از مرگ لاشه آن با قرار گرفتن در معرض نور خورشید تیره می شود و فردی که با لاک پشت ها آشنا نیست فکر می کند سیاه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; در روزهای اخیر خبر آتش گرفتن یک لاک پشت در جزیره کیش باعث ناراحتی و سردرگمی دوستداران محیط زیست شده است.

مریم محمدی رئیس اداره محیط زیست منطقه آزاد کیش در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار هرمز آتش زدن لاک پشت توسط گردشگران در جزیره کیش را تکذیب کرد و گفت: می رود و فردی ناآشنا با لاک پشت ها فکر می کند سیاه پوست است. علت آتش سوزی

رئیس اداره محیط زیست منطقه آزاد کیش افزود: به سختی می توان لاک پشت سبز را با گیرکردن در صخره ها از آب بیرون آورد و در این صورت احتمالاً یکی از مسئولان شهری آن را حلق آویز خواهد کرد. گردن و آن را بکشید. «این فاصله توسط مردی ناآشنا با لاک پشت های محلی تهیه شده بود.

محمدی با اشاره به اینکه دو گونه لاک پشت سبز و پوزه عقابی در اطراف کیش وجود دارد، گفت: زمان تخمگذاری لاک پشت با پوزه عقابی از اواخر اسفند تا اواسط خرداد در سواحل کیش است و لاک پشت سبز نیز از تغذیه استفاده می کند. محوطه اطراف کیش. به آرامی

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید