تکرار اختلاف نقل و انتقالات برای پرسپولیس؟ نسخه یحیی در مسیر این استقلال قرار دارد

تکرار اختلاف نقل و انتقالات برای پرسپولیس؟  نسخه یحیی در مسیر این استقلال قرار دارد

سجاد شهبازاده یکی از بازیکنانی است که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. مهاجم فصل گذشته سپاهان که قراردادش به پایان رسید و این بازیکن آزاد شد. نام او اولین بار در نزدیکی پرسپولیس شنیده شد و حتی همه منتظر حضور این بازیکن در جمع سرخپوشان بودند. اما کار سجاد مدتی طول کشید و بعدها گفته شد پیشنهادهای دیگری از جمله استقلال دارد. شاید تا زمانی که شما این را بخوانید، تکلیف شهبازاده مشخص شده باشد. با این حال شرایط او به طرز عجیبی یادآور شرایط فصل گذشته امین قاسمی نژاد است. بازیکن دیگر مثل بمب نقل و انتقالات سر و صدای زیادی به پا کرد، اما به مرور زمان نشان داد که ارزش این هیاهو را ندارد.

کاسمی نژاد پارسال 34 ساله بود و شهبازاده امسال 32 ساله است. هر دو بازیکن قدیمی هستند و فقط در فوتبال ایران بزرگترین باشگاه های کشور برای جذب بازیکنان این رده سنی با هم رقابت می کنند! شباهت دیگر قاسمی نژاد و شهبازاده این است که هیچ کدام سابقه حضور در تیم ملی را ندارند. معلوم نیست اگر هر کدام از این دوستان مثلاً 50 بازی ملی داشتند چه می شد و سرخابی ها چگونه دور هم جمع می شدند تا آنها را به خدمت بگیرند.

قاسمی نژاد مهاجمی بالاتر از میانگین است که در چهار فصل حضورش در این تیم 30 گل برای این تیم به ثمر رسانده است. امین پس از پیوستن به استقلال تنها یک گل برای این تیم به ثمر رساند. او در نیم فصل به گل گهر سیرجان پیوست اما آن حضور با گلی همراه نبود. داستان سجاد شهبازاده هم تقریباً همین است. این بازیکن تنها یک فصل درخشان در سپاهان داشت و با 20 گل عنوان آقای دروازه بان لیگ بیستم را از آن خود کرد. شهبازاده تا سه فصل بعد در سپاهان موفق نشد. او در 2 فصل (با احتساب همان لیگ بیست و یکم) 6 گل زد و در یک فصل دیگر فقط 3 گل زد. قصد زیر سوال بردن شهبازاده را نداریم و شاید این بازیکن در تیم بعدی خود کاملاً موفق باشد. اما وضعیت او شباهت زیادی به فصل گذشته امین قاسمی نژاد دارد و مشخص نیست چرا چنین فضایی برای جذب این بازیکنان ایجاد شده است. راستش چند سال پیش خود امین و سجاد باور نمی کردند در سی سالگی محاکمه شوند!

دیدگاهتان را بنویسید