تکلیف هر قسمت از فدراسیون مشخص خواهد شد


ساعت: 14:14
تاریخ انتشار: 1401/05/15
کد خبر: 1888263

اولین جلسه اجرای طرح راهبردی کشتی برگزار شد

اولین جلسه اجرای برنامه استراتژیک کشتی کشور در دفتر سرپرست فدراسیون برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر فدراسیون در اولین جلسه اجرای برنامه راهبردی کشتی که با حضور مسئولین ادارات مختلف فدراسیون و رسول نظری مقام معظم رهبری برگزار شد. مشاور و رئیس مرکز نظارت راهبردی تصریح کرد: تهیه سند برنامه راهبردی مبارزه این بزرگترین کاری است که در فدراسیون کشتی انجام شده است.

وی ادامه داد: کارشناسان حوزه های مختلف اعم از فنی، اجرایی و مالی ساعت ها برای تهیه این سند وقت گذاشتند و برنامه مشخصی برای بخش های مختلف فدراسیون اعم از تیم های ملی، موسسات، لیگ ها، داوران، هیئت ها تا سال 2028 تدوین شد.

دبیر تصریح کرد: نمی گویم این برنامه مشکلی ندارد، اما وظیفه دستگاه های مختلف فدراسیون و نظری است که برای اجرای این سند همکاری کنند و قطعا مشکلات آن حل می شود.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: ما باید پاسخگوی عملکرد خود باشیم و سال به سال به اهداف تعیین شده در سند راهبردی برسیم و نمی گویم 100 درصد این برنامه اجرا شود و اگر درصد قابل قبولی باشد. متوجه می شود، ما کار خود را به درستی انجام داده ایم.

نظری سپس گفت: از پنج روز گذشته سند برنامه مدیریتی فدراسیون کشتی را به دقت بررسی کردم و بر اساس دانش راهبردی دنیا نتایج این سند را برای اجرا آماده کردم.

وی افزود: البته باید با همکاری واحدهای مختلف فدراسیون کشتی برنامه ها را مرحله به مرحله پیش ببریم و اگر مشکلی پیدا شد باید آن را برطرف کنیم.

نظری تصریح کرد: نظرات متخصصان حوزه های مختلف فدراسیون کشتی برای من بسیار مبهم است چرا که برنامه تهیه شده باید با اهداف همخوانی داشته باشد.

مشاور عالی و رئیس مرکز نظارت بر مدیریت فدراسیون کشتی گفت: برنامه راهبردی در حال اجراست و باید با همفکری برنامه هر دپارتمان را بر اساس استراتژی تعیین شده تهیه و اجرا کنیم.

وی با اشاره به تعاریف علمی اجرای کارها و برنامه ها گفت: برای مثال باید بین اجرای کارهای مهم و بسیار فوری با کارهای فوری غیر مهم، کارهای مهم غیر فوری و کارهای غیر ضروری غیر ضروری تفاوت وجود داشته باشد. و در مجموعه ای از الزامات استراتژیک رشته خود را بشناسید و بر اساس پتانسیل و شایستگی های آن عمل کنید و از تنگناهای استراتژیک در حوزه خود کاملا آگاه باشید.

نظری تصریح کرد: اگر دانش فردی در حوزه های مختلف فدراسیون به روز شود، نگرش نسبت به انجام کارها تغییر کند و رفتار فردی بهبود یابد، این مشکل بر رفتار سازمانی نیز تأثیر می گذارد و نتیجه آن می تواند دستیابی به اهداف اصلی کمک زیادی کند.

در پایان این جلسه مقرر شد نظری با هر یک از بخش های فدراسیون کشتی به صورت جداگانه جلسات کارشناسی برگزار کند و در پایان دوره 3 ماهه برنامه اجرایی را به هر بخش ارائه کند.

دیدگاهتان را بنویسید