تکمیل فرآیند خرید و نصب تجهیزات شروع رادیوتراپی در مرکز سرطان همدان


ساعت: 11:14
تاریخ انتشار: 1301/09/24
کد خبر: 1917983

تحویل و شارژ دزیمتر در مرکز انکولوژی همدان انجام شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با تحویل و شارژ دستگاه دزیمتری به گروه رادیوتراپی مرکز جامع انکولوژی همدان، خدمات گسترده تشخیصی و درمانی با نرخ دولتی به بیماران ارائه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان؛ دکتر محمدمهدی مجذوبی با اشاره به خرید دستگاه دزیمتری برای فعالیت گسترده پرتودرمانی این مجموعه گفت: در پرتودرمانی، روش های طراحی درمان به طور مداوم پیچیده و تغییر می کند، برای این منظور محاسبه و تعیین دقیق تر دوز انجام می شود. کدام دستگاه دزیمتری در درمان های جدید رادیوتراپی نقش بسیار موثر و تعیین کننده ای دارد.


وی ادامه داد: نصب دستگاه دزیمتری برای راه اندازی خدمات رادیوتراپی به عنوان یکی از خدمات پیشرفته در درمان سرطان ضروری است. از این رو دانشگاه علوم پزشکی در فرآیند خرید و تجهیز مرکز جامع انکولوژی همدان اقدام به خرید و بارگیری این دستگاه کرد.»


رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان خاطرنشان کرد: دستگاه دزیمتری پس از نصب، تنظیم و کالیبراسیون این فرصت را فراهم می کند تا با تعرفه دولتی خدمات موثر در رادیوتراپی بیماران سرطانی این استان و استان های همجوار ارائه شود.


وی با اشاره به اینکه این دستگاه با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال خریداری شد، گفت: دستگاه دزیمتری یکی از نیازهای اصلی در روند درمان سرطان است که با پیگیری های مکرر و دوره ای مسئولان دانشگاه خریداری شد.


دکتر مجذوبی از تحویل دستگاه خریداری شده به مرکز جامع سرطان بعثه خبر داد و افزود: پس از نصب و راه اندازی دستگاه توسط متخصصان تجهیزات پزشکی، به زودی در این مرکز قابل استفاده خواهد بود که مایه دلگرمی است. وعده برای بیماران سرطانی که قبلاً رادیوتراپی شده اند باید به استان های دیگر یا مراکز خصوصی گران قیمت مراجعه کنند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید