تیم ها به پلی آف متمرکز با چهار تیم رای دادند

ساعت: 20:25
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802160

تیم های حاضر در لیگ برتر بانوان در نظرسنجی سازمان لیگ چهار تیم به مرحله پلی آف و انجام این مرحله به صورت متمرکز در تهران رای دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، روز پنجشنبه 13 آبان بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی برترین های بانوان باشگاه های ایران جام سردار دلها با حضور 10 تیم آغاز شد.

جوانان زرتشتی یزد، سایپا، ذوب آهن اصفهان، پیکان، ستارگان فارس، مس رفسنجان، مهرسان، کاشان کاشان باریج، ریف اصفهان و بانوان ورامین 10 تیم حاضر در این مسابقات هستند.

مرحله مقدماتی لیگ برتر بانوان در سال 1400 در دو جهت پیگیری می شود و این رقابت ها در هفتمین دوره باخمن به پایان می رسد.

اخیرا سازمان لیگ در نامه‌ای به باشگاه‌ها سه راه را برای ادامه لیگ برتر بانوان در مرحله پلی‌آف پیشنهاد کرده و بر اساس اکثریت آرا، چهار تیم اول مرحله مقدماتی و تیم پنجم به مرحله حذفی راه پیدا می‌کنند. تیم دهم در رده بندی مقدماتی مشخص می شود.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال با اعلام نحوه برگزاری مسابقات پلی آف به گفته اکثر تیم ها به صورت مرکزی در تهران و در سالن فدراسیون والیبال، برنامه پلی آف خارج از مرحله لیگ برتر بانوان را اعلام کرد.

بر این اساس مرحله نیمه نهایی به صورت دو برد از سه دیدار برگزار می شود و دیدار رده بندی و فینال لیگ برتر بانوان به صورت تک دیداری برگزار می شود.

گفتنی است مرحله پلی آف لیگ برتر بانوان در سال 1400 با تجهیزات نظارت تصویری و سامانه اطلاعات والیبال (VIS) برگزار می شود.

حضور چهار تیم سایپا تهران، ذوب آهن اصفهان، باری اسانس کاشان و پیکان تهران در مرحله پلی آف لیگ برتر بانوان قطعی شد و در دو هفته باقی مانده این تیم ها برای ارتقای جایگاه خود از رتبه اول تا چهارم تلاش خواهند کرد. در جدول تیم های دیگر نیز برای بهترین رده بندی نهایی بازی می کنند.

برنامه کامل مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ برتر بانوان به شرح زیر است:

شنبه 19 بهمن ؛ این مسابقه به نیمه نهایی رفت

14:00: تیم اول روی میز با تیم چهارم روی میز

17:00: تیم دوم روی میز با تیم سوم روی میز

دوشنبه 19 بهمن؛ بازی برگشت مرحله نهم است

14:00: تیم سوم جدول با تیم دوم جدول

17:00: تیم چهارم روی میز با تیم اول روی میز

سه شنبه 111 بهمن; اگر به بازی سوم نیاز دارید

14:00: تیم اول روی میز با تیم چهارم روی میز

17:00: تیم دوم روی میز با تیم سوم روی میز

21شنبه 211 بهمن; سطح نهایی

14:00: جلسه رده بندی

17:00: فینال

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید