ثبات قیمت در بازار پوشاک در نوروز/ تولیدکنندگان داخلی بازار را از خارجی ها گرفته اند


ساعت: 12:23
تاریخ انتشار: 14/05/12
کد خبر: 1811001

رئیس اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان پوشاک دوخته در اصفهان گفت: امسال قیمت پوشاک در ایام نوروز ثابت و بدون کاهش و افزایش است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابراهیم خطابش در گفت و گو با صاحب نیوز؛ وی در خصوص آخرین وضعیت بازار پوشاک گفت: فروش پوشاک وارداتی در شرایط فعلی به دلیل بالا بودن نرخ ارز برای فروشندگان صرفه اقتصادی ندارد. قدبلندها نمی خواهند چیز زیادی بخرند.

رئیس اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان پوشاک دوخته اصفهان افزود: در حال حاضر پیش بینی می شود پوشاک ترک از مناطق آزاد تجاری وارد بازار پوشاک ایران شود اما در شرایطی که فروشندگان مجوز و تمایلی برای فروش کالای خارجی ندارند. مسئولان باید این محصولات را بفروشند.» همچنین خیر.

وی گفت: امسال نمایشگاهی برای فروش پوشاک نوروزی در سطح شهر نداریم اما مانند سال های گذشته در آستانه عید نوروز جشنواره هایی برای عرضه پوشاک با قیمت مناسب به شهروندان برگزار می شود.

هتابخش تاکید کرد: در حال حاضر کمتر از ده درصد البسه موجود در بازار وارداتی است و بیشتر پوشاک در داخل و در کارگاه های خانگی تولید می شود و حداقل 90 درصد کالاهایی که در بازار می بینیم تولید داخل است اما برخی تولیدکنندگان به دلیل گرانی مواد اولیه و همچنین تصور برتری کالاهای خارجی نسبت به داخلی، برچسب ها و برندهای خارجی محصولات خود را قرار می دهند تا فروش بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید