ثبت شرکت ها در پرتال ملی مجوز اقدام عملی دولت برای جلوگیری از تولید بود/ طبل خالی دولت روحانی در حمایت از تولید!


ساعت: 10:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814215

محمد جعفری گفت: یکی از اقدامات خوب و مفید دولت سیزدهم ثبت کسب و کار در پرتال ملی صدور مجوز است که اقدام عملی دولت برای اجرای شعار سال یعنی تولید، حمایت، برچیدن “.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد جعفری، کارشناس اقتصادی، کلید مقابله با تحریم ها را تکیه بر توانمندی های ملی دانست. وی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: استفاده کنید.

وی ادامه داد: باید توانمندی های داخلی خود را حفظ و حفظ کنیم و از پتانسیل جوانان برای اجرای ارکان اقتصاد مقاومتی کشور استفاده کنیم.

جعفری افزود: کشور در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و علمی ظرفیت های بالقوه ای دارد که قابل وصف نیست.

این کارشناس گفت: یکی از اقدامات خوب و مفید دولت سیزدهم ثبت کسب و کار در پرتال ملی صدور مجوز است که اقدام عملی دولت برای تحقق شعار سال یعنی تولید، حمایت، برچیدن “.

وی گفت: کسبه کشور سال ها در انتظار صدور مجوز بود و در بروکراسی اداری گرفتار بود و اصرار دولت سیزدهم برای ساماندهی آن اقدام بسیار مناسبی بود.

جعفری ادامه داد: بسیاری از شرکت ها در مسیر صدور مجوز فعالیت خود را متوقف کرده اند اما دولت سیزدهم سه روز قول داده است که مجوز صادر کند و این اقدام عملی برای حمایت از تولید و تولیدکنندگان است.

این کارشناس تاکید کرد: اکنون ایده های بسیاری از جوانان در قالب استارتاپ ها محقق می شود و وارد صنعت می شود که اگر موانع تولید برطرف شود می تواند انگیزه و ایده را توسعه دهد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: دولت قبل به شدت بر طبل حمایت از کسب و کار کوبید، اما عملاً منعی برای درآمد تولیدکنندگان وجود نداشت، اما در دولت سیزدهم در عمل شاهد این کلمه بودیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید