ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آغاز شد


ساعت: 15:55
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1892021

تمدید زمان ثبت نام در رشته های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی «معدل عمومی کاردانی»، دوره های کاردانی به مقطع کارشناسی ناپیوسته و دوره های کاردانی ویژه دانشگاه های فنی و حرفه ای و غیر دولتی. موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی از سال 1401 از امروز آغاز به کار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس اطلاعیه 8 خردادماه سازمان سنجش آموزش کشور، متقاضیان ثبت نام در رشته هایی که پذیرش در دوره کاردانی به کارشناسی 1401 آنها صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی «معدل کل دوره کاردانی» می باشد در صورتی که موفق به ثبت نام در محدوده مقرر نشده باشند. زمان مشخص شده می توانند برای پذیرش در این رشته ها از روز سه شنبه اول تا جمعه چهارم شهربرماه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و پس از مطالعه دقیق راهنمای موجود از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان ثبت نام کنند. و فیلدها را انتخاب کنید.

بر این اساس داوطلبانی که قبلا برای پذیرش در رشته های بدون آزمون ثبت نام کرده اند در صورت تمایل می توانند اطلاعات ثبت نام خود را در مهلت فوق ویرایش کنند.

سازمان سنجش آموزش کشور همچنین در اطلاعیه دیگری اعلام کرد: متقاضیان ثبت نام در رشته هایی که پذیرش آنها در دوره های کاردانی ویژه دانشگاه های فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی غیردولتی در سال 1401 صرفاً براساس سوابق تحصیلی از «مجموع دیپلم رسانه” اطلاع رسانی خواهد شد و در صورت عدم ثبت نام در زمان مقرر می توانند از روز سه شنبه اول لغایت جمعه چهارم شهریور در پرتال اطلاع رسانی این سازمان و پس از مطالعه دقیق راهنمای موجود از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان به آدرس زیر اقدام نمایند. موجود است، با پذیرش این فیلدها ثبت نام کرده و یک رشته را انتخاب کنید.

همچنین داوطلبانی که قبلا برای پذیرش در رشته های بدون آزمون ثبت نام کرده اند در صورت تمایل می توانند اطلاعات ثبت نام خود را در مدت فوق ویرایش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید