ثبت نام 2206 نفر از خراسان جنوبی در چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم


ساعت: 14:11
تاریخ انتشار: 1401/04/02
کد خبر: 1878042

مدیرکل کمک های خیریه و موسسات خیریه خراسان جنوبی اعلام کرد؛

حجت الاسلام بهشی پور با اشاره به ثبت نام 2206 نفر از خراسان جنوبی در چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: مرحله شهرستانی این مسابقات مردادماه برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از कاورستانحجت الاسلام پرویز بخشی پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ثبت نام چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که از 21 اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده بود در رشته های آوایی به پایان رسید.

مدیرکل کمک ها و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: ثبت نام در حوزه های آموزشی این دوره از مسابقات شامل تفسیر عمومی قرآن، ترجمه و مفاهیم نهج البلاغه، ترجمه و مفاهیم صحیفه سجادیه، تا 31 تیرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بر اساس جدول رشته های این دوره از مسابقات، 2 هزار و 206 نفر از قرآن پژوهان استان خراسان جنوبی برای حضور در چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآنی کشور ثبت نام کرده اند.

بکشی پور گفت: بیشترین ثبت نام کنندگان در بخش آوایی در رشته تفسیر عمومی قرآن با 780 نفر، در رشته ترجمه و مفاهیم نهج البلاغه با 304 نفر و در رشته ترتیل با 234 نفر بوده اند. مردم.

وی ادامه داد: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات نیمه اول مرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

مدیرکل کمک های خیرین و فعالیت های خیریه خراسان جنوبی گفت: همچنین برگزیدگان مرحله شهرستانی از شهریور ماه سال جاری در مرحله استانی به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید